sziget 2006

írj be bátran bármilyen töredékszót .. pl. "Massive, mass, mas ..etc."

















aug 9. szerda Nagysátor / Octopus Összmûvészeti Helyszín
11 00 - 15 30  Szabics Ágnes: ÖtvözetekKreatív gyakorlatok reprodukciók felhasználásával
15 30 - 17 00  Mozart-életrajz levelekbõl, vallomásokbólFazekas Gergely elõadása
17 00 - 19 00  Litera-estSolymosi BálintA lekötelezettZenés színmûSzereplõkZSUZSANNA, az egyik színésznõ – Holecskó OrsolyaANNA, a másik színésznõ – Cseh JuditNagybõgõn játszik – Kovács ZoltánA produkcióban közremûködik – Benedek Gáspár, Tóth Szilvi, és Krizsó
19 00 -   Matuz Gergely és a Marcato együttesStravinsky népszerû opusza, A katona története mellett egy különleges produkcióval várja a közönséget: Wagner nagyszabású operája, a Trisztán és Izolda eszenciáját mutatják be, mindössze néhány fúvós és vonós hangszer közremûködésével.

aug 10. csütörtök Nagysátor / Octopus Összmûvészeti Helyszín
11 00 - 15 00  Praktikus Város Meeting (Szövényi Anikó, HINTS)Nem mûködõ, nem-praktikus városi helyzetek gyûjteménye
15 00 - 17 00  Beszélgetés...a résztvevõ képzõmûvészekkel, a recycling téma körüljárása.
17 00 - 19 00  Digitális Paradicsom Akció - PRAE-estKözremûködnek: Balogh Endre, Barta András, Havasi Attila, Nemes Z. Márió, Pál Dániel Levente, Pollágh Péter. Az estet színesíti: Papp Mariette és Tarr Zsófi.
19 00 -   Victoria KamarakórusA 2005-ös Goriziai Nemzetközi Kórusversenyrõl az együttes igencsak megpakolva – egy elsõ és egy második díjjal, két különdíjjal, valamint a Nagydíjjal – érkezett haza. Most te is meghallgathatod õket!

aug 11. péntek Nagysátor / Octopus Összmûvészeti Helyszín
14 00 - 15 30  Budapest Rekonstrukció Prezentációkísérlet Budapest civil belakására, a város különbözõ helyszíneinek rekonstrukciójával - Hitka Viktória.
15 30 - 17 00  Beszélgetés az NFZ művészeivelA Nemzeti Filharmonikus Zenekar művészeinek köszönhetően ismét első kézből tudhatsz meg mindent egy világutazó zenekar mindennapjairól, műhelytitkairól.
17 00 - 19 00  Éjszakai állatkert - nõk az éjszakábanKözremûködnek: Bódis Kriszta, Forgács Zsuzsa Bruria, Erdõs Virág, Fiáth Titanilla, Tóth Krisztina
19 00 - 21 30  Mozart: Cosi fan tutteCsábítani és csábítva lenni – a 250 éve született Mozart előtt tisztelegve a salzburgi mester egyik legfiatalosabb, legfrivolabb operáját, a Cosí fan tutte zanzásított változatát adja elő a SZÉF és a Bel Canto Operatársulat.
21 30 -   Bharatanatyam Jayanthi SubramaniamBharatanatyam táncművész, koreográfus Dél-Indiából és tanítványa, Bittner Dóra, közös előadása. A Bharatanatyam a dél-indiai ősi szakrális tánchagyomány mai utóda, melynek két főelem a nritta – avagy „tiszta tánc” – és az abhinaya. Az előbbit a nyak és a szem finom mozgását ellenpontozó erőteljes lépések, hajlások és virtuóz, eleven lábmunka jellemzi, az utóbbi az érzelmek kifejezését szolgáló arcjáték és kézmozdulatok speciális gesztusnyelve. Dél-India eszmeiségében a Bharatanatyam a végtelen univerzum ünneplésének egyik formája.

aug 12. szombat Nagysátor / Octopus Összmûvészeti Helyszín
14 00 - 15 30  Hints "Notesz"Vernisszázs
15 30 - 17 00  Eskulics Zsuzsa: "A szerelem arcai"Az expresszionista dalok különleges világa
17 00 - 19 00  M'Orális élvezetek "A gondolat a szájban születik." - Tristan TzaraKözremûködnek: MC Ponsa, MC Busa, Závada Péter, (Akkezdet Phiai), valamint Karafiáth Orsi és Keresztesi József írók. Zene: Dj Kreol. Moderátor: Bárdos Deák Ági
19 00 -   Händel: DeidamiaOpera két felvonásban. Közreműködik az Ars Longa Kamarazenekar, vezényel: Dinyés Soma, rendező: Balatoni Mónika.

aug 13. vasárnap Nagysátor / Octopus Összmûvészeti Helyszín
15 30 - 17 30  CarmenNemcsak szereted, hanem ismered is az operairodalom egyik örök slágerét, a Carment?! Varga Eszter elõadása olyan ritkaságokat tartogat számodra, mint egy 1915-ben forgatott Carmen-némafilm...
17 30 - 19 00  Brontëk - A három szakállas nõvér estje...Írta: Gyõrei Zsolt, Schlachtovszky Csaba. Szereplõk: Friedenthal Zoltán, Vári-Kovács Péter, Polgár Csaba, Herczeg Tamás, Tarjáni Tamás
19 00 - 21 00  Quartett EscualoPiazzolla, vagy amit akartok.
21 00 -   Kõrösi Csoma Sándor - Az élet vendégeRészletek a filmbõl. A 37. Játékfilmszemle díjnyertes filmjérõl beszél Szemzõ Tibor rendezõ, zeneszerzõ és Sári László forgatókönyvíró.

aug 14. hétfõ Nagysátor / Octopus Összmûvészeti Helyszín
11 00 - 15 30  Praktikus Város Meetingfolytatás
15 30 - 17 00  BartókRendhagyó életrajz levelekbõl, vallomásokból. Mesterházi Gábor elõadása
17 00 - 19 00  "Csókkérés tavasszal"Magyar költõk kamarazenésített szerelmes versei.A Tonett Zenekar (Farkas Rita, Hölzer Viki, Dara Vilmos és Sólyom Tamás) elõadásában József Attila, Juhász Gyula, Nadányi Zoltán, Kartal Zsuzsa és más költõk versei.
19 00 - 21 30  Corpus HarsonakvartettAkik kivágják a rezet: a rézfúvós zene kedvelõit ezúttal a sokszoros verseny gyõztes Corpus Harsonakvartett tagjai várják.
21 30 -   Bollywood ProjektAudiovizuális performansz. Bóbics Diána: live act és Varga Rita: visuals

aug 15. kedd Nagysátor / Octopus Összmûvészeti Helyszín
15 30 - 17 00  Muszorgszkij: Egy kiállítás képeiIgazi sláger, de ezúttal nem az eredeti zongoraváltozat, nem is a Ravel-féle zenekari, hanem egy ütõhangszeres átirat hallható.
17 00 - 19 00  Szépírók találkozójaGaraczi László, Petõcz András, Nagy Gabriella, Poós Zoltán, Kemény István
19 00 - 21 00  Mozart és az oroszok Az Echo Quartet két évvel ezelõtt egy másik produkcióval már nagy sikert aratott - mi biztosak vagyunk benne, hogy most legalább annyira elnyerik a közönség tetszését.
21 00 -   Sugár János: Milyen kérdést válaszolnál meg a legszívesebben?A fenti kérdésre adott válaszok felolvasása.

aug 9. szerda Nagysátor / Octopus Összmûvészeti Helyszín
00 00 -   A Mûcsarnok kiállításai Sugár János: Reciklált figyelem címû programjában esténként többek között olyan videó vetítést látunk, ami nem követeli meg totális figyelmünket, mivel egy nonlineáris, egyszeri és végtelen, sajtófotókból és tv-képekbõl álló kép-esszének tekinthetõ, amelyben a tartalom mélysége a nézõ figyelmétõl, kitartásától és szerencséjétõl függ. Figyelmünk nagyon könnyen manipulálható, rendszerint azt találjuk meg, amit keresünk, mert összekeverjük a figyelmünket az érzelmeinkkel. A globális figyelem-gazdaságban mindenki a figyelmünk megszerzésére törekszik. Ez az egyetlen deviza, amivel mi, fragmentálódott fogyasztó-proletárok rendelkezhetünk. Mivel a figyelmünkre nagyon sokan pályáznak, ezért esetleg azt hihetjük, hogy a figyelmünknek áru természete van, ami ebben az esetben azzal a tévhittel jár, hogy a figyelem-kiadás valamifajta veszteséget jelentene. A figyelem azonban információ természetû, tehát a kiadással nem lehet elveszíteni. A társadalmi munkamegosztás rendszerében egyedül a mûvész van felhatalmazva arra, hogy ésszerûtlenül töltse az idejét, azaz, arra szánjon idõt és figyelmet, amit más nem engedhetne meg. Mint például a vallásos grafittik, vagy a kézírásos ingatlancédulák tanulmányozása.(www.ligetgaleria.c3.hu/311.html)A nagysátorban elhelyezett dobozban gyûjtjük a "Milyen kérdést válaszolnál meg a legszívesebben?" kérdésre adott válaszokat, melyeket az utolsó nap felolvasunk.Oszvald Tamás: TricyclingHárom keréken gördülõ mobil, amely a Sziget különbözõ pontjait érintve információkkal szolgál a fesztivál mûvészeti eseményeirõl. "Nagyapám egykori triciklijével egy vidéki kisvárosban ebédet szállított éveken keresztül. A jármû régóta elhagyatva állt, most azonban felújítva egy olyan cél érdekében folytatja pályafutását – a mûvészet "propagátoraként" –, amely messze áll hajdani funkciójától és az alapvetõ, praktikus szükségletektõl. Vagy épp a legalapvetõbbet teljesíti? Mint képzõmûvésznek hinnem kell benne; a magam módján tehát nagyapám nyomdokaiba lépek."(O. T.) Köszönet Kõszeg Város Önkormányzatának http://www.intermedia.c3.hu/~toszvald/tricyc_web/itricyc_fo.htm Orosz Csaba: HelyreigazításÉlet az élet után: hétköznapi tárgyak, mûalkotások és reprodukciók második élete a mûvészet nagy kontextusába történõ visszaforgatásuk után.

aug 10. csütörtök Nagysátor / Octopus Összmûvészeti Helyszín
00 00 -   A Mûcsarnok kiállításai Sugár János: Reciklált figyelem címû programjában esténként többek között olyan videó vetítést látunk, ami nem követeli meg totális figyelmünket, mivel egy nonlineáris, egyszeri és végtelen, sajtófotókból és tv-képekbõl álló kép-esszének tekinthetõ, amelyben a tartalom mélysége a nézõ figyelmétõl, kitartásától és szerencséjétõl függ. Figyelmünk nagyon könnyen manipulálható, rendszerint azt találjuk meg, amit keresünk, mert összekeverjük a figyelmünket az érzelmeinkkel. A globális figyelem-gazdaságban mindenki a figyelmünk megszerzésére törekszik. Ez az egyetlen deviza, amivel mi, fragmentálódott fogyasztó-proletárok rendelkezhetünk. Mivel a figyelmünkre nagyon sokan pályáznak, ezért esetleg azt hihetjük, hogy a figyelmünknek áru természete van, ami ebben az esetben azzal a tévhittel jár, hogy a figyelem-kiadás valamifajta veszteséget jelentene. A figyelem azonban információ természetû, tehát a kiadással nem lehet elveszíteni. A társadalmi munkamegosztás rendszerében egyedül a mûvész van felhatalmazva arra, hogy ésszerûtlenül töltse az idejét, azaz, arra szánjon idõt és figyelmet, amit más nem engedhetne meg. Mint például a vallásos grafittik, vagy a kézírásos ingatlancédulák tanulmányozása.(www.ligetgaleria.c3.hu/311.html)A nagysátorban elhelyezett dobozban gyûjtjük a "Milyen kérdést válaszolnál meg a legszívesebben?" kérdésre adott válaszokat, melyeket az utolsó nap felolvasunk.Oszvald Tamás: TricyclingHárom keréken gördülõ mobil, amely a Sziget különbözõ pontjait érintve információkkal szolgál a fesztivál mûvészeti eseményeirõl. "Nagyapám egykori triciklijével egy vidéki kisvárosban ebédet szállított éveken keresztül. A jármû régóta elhagyatva állt, most azonban felújítva egy olyan cél érdekében folytatja pályafutását – a mûvészet "propagátoraként" –, amely messze áll hajdani funkciójától és az alapvetõ, praktikus szükségletektõl. Vagy épp a legalapvetõbbet teljesíti? Mint képzõmûvésznek hinnem kell benne; a magam módján tehát nagyapám nyomdokaiba lépek."(O. T.) Köszönet Kõszeg Város Önkormányzatának http://www.intermedia.c3.hu/~toszvald/tricyc_web/itricyc_fo.htm Orosz Csaba: HelyreigazításÉlet az élet után: hétköznapi tárgyak, mûalkotások és reprodukciók második élete a mûvészet nagy kontextusába történõ visszaforgatásuk után.

aug 11. péntek Nagysátor / Octopus Összmûvészeti Helyszín
00 00 -   A Mûcsarnok kiállításai Sugár János: Reciklált figyelem címû programjában esténként többek között olyan videó vetítést látunk, ami nem követeli meg totális figyelmünket, mivel egy nonlineáris, egyszeri és végtelen, sajtófotókból és tv-képekbõl álló kép-esszének tekinthetõ, amelyben a tartalom mélysége a nézõ figyelmétõl, kitartásától és szerencséjétõl függ. Figyelmünk nagyon könnyen manipulálható, rendszerint azt találjuk meg, amit keresünk, mert összekeverjük a figyelmünket az érzelmeinkkel. A globális figyelem-gazdaságban mindenki a figyelmünk megszerzésére törekszik. Ez az egyetlen deviza, amivel mi, fragmentálódott fogyasztó-proletárok rendelkezhetünk. Mivel a figyelmünkre nagyon sokan pályáznak, ezért esetleg azt hihetjük, hogy a figyelmünknek áru természete van, ami ebben az esetben azzal a tévhittel jár, hogy a figyelem-kiadás valamifajta veszteséget jelentene. A figyelem azonban információ természetû, tehát a kiadással nem lehet elveszíteni. A társadalmi munkamegosztás rendszerében egyedül a mûvész van felhatalmazva arra, hogy ésszerûtlenül töltse az idejét, azaz, arra szánjon idõt és figyelmet, amit más nem engedhetne meg. Mint például a vallásos grafittik, vagy a kézírásos ingatlancédulák tanulmányozása.(www.ligetgaleria.c3.hu/311.html)A nagysátorban elhelyezett dobozban gyûjtjük a "Milyen kérdést válaszolnál meg a legszívesebben?" kérdésre adott válaszokat, melyeket az utolsó nap felolvasunk.Oszvald Tamás: TricyclingHárom keréken gördülõ mobil, amely a Sziget különbözõ pontjait érintve információkkal szolgál a fesztivál mûvészeti eseményeirõl. "Nagyapám egykori triciklijével egy vidéki kisvárosban ebédet szállított éveken keresztül. A jármû régóta elhagyatva állt, most azonban felújítva egy olyan cél érdekében folytatja pályafutását – a mûvészet "propagátoraként" –, amely messze áll hajdani funkciójától és az alapvetõ, praktikus szükségletektõl. Vagy épp a legalapvetõbbet teljesíti? Mint képzõmûvésznek hinnem kell benne; a magam módján tehát nagyapám nyomdokaiba lépek."(O. T.) Köszönet Kõszeg Város Önkormányzatának http://www.intermedia.c3.hu/~toszvald/tricyc_web/itricyc_fo.htm Orosz Csaba: HelyreigazításÉlet az élet után: hétköznapi tárgyak, mûalkotások és reprodukciók második élete a mûvészet nagy kontextusába történõ visszaforgatásuk után.

aug 12. szombat Nagysátor / Octopus Összmûvészeti Helyszín
00 00 -   A Mûcsarnok kiállításai Sugár János: Reciklált figyelem címû programjában esténként többek között olyan videó vetítést látunk, ami nem követeli meg totális figyelmünket, mivel egy nonlineáris, egyszeri és végtelen, sajtófotókból és tv-képekbõl álló kép-esszének tekinthetõ, amelyben a tartalom mélysége a nézõ figyelmétõl, kitartásától és szerencséjétõl függ. Figyelmünk nagyon könnyen manipulálható, rendszerint azt találjuk meg, amit keresünk, mert összekeverjük a figyelmünket az érzelmeinkkel. A globális figyelem-gazdaságban mindenki a figyelmünk megszerzésére törekszik. Ez az egyetlen deviza, amivel mi, fragmentálódott fogyasztó-proletárok rendelkezhetünk. Mivel a figyelmünkre nagyon sokan pályáznak, ezért esetleg azt hihetjük, hogy a figyelmünknek áru természete van, ami ebben az esetben azzal a tévhittel jár, hogy a figyelem-kiadás valamifajta veszteséget jelentene. A figyelem azonban információ természetû, tehát a kiadással nem lehet elveszíteni. A társadalmi munkamegosztás rendszerében egyedül a mûvész van felhatalmazva arra, hogy ésszerûtlenül töltse az idejét, azaz, arra szánjon idõt és figyelmet, amit más nem engedhetne meg. Mint például a vallásos grafittik, vagy a kézírásos ingatlancédulák tanulmányozása.(www.ligetgaleria.c3.hu/311.html)A nagysátorban elhelyezett dobozban gyûjtjük a "Milyen kérdést válaszolnál meg a legszívesebben?" kérdésre adott válaszokat, melyeket az utolsó nap felolvasunk.Oszvald Tamás: TricyclingHárom keréken gördülõ mobil, amely a Sziget különbözõ pontjait érintve információkkal szolgál a fesztivál mûvészeti eseményeirõl. "Nagyapám egykori triciklijével egy vidéki kisvárosban ebédet szállított éveken keresztül. A jármû régóta elhagyatva állt, most azonban felújítva egy olyan cél érdekében folytatja pályafutását – a mûvészet "propagátoraként" –, amely messze áll hajdani funkciójától és az alapvetõ, praktikus szükségletektõl. Vagy épp a legalapvetõbbet teljesíti? Mint képzõmûvésznek hinnem kell benne; a magam módján tehát nagyapám nyomdokaiba lépek."(O. T.) Köszönet Kõszeg Város Önkormányzatának http://www.intermedia.c3.hu/~toszvald/tricyc_web/itricyc_fo.htm Orosz Csaba: HelyreigazításÉlet az élet után: hétköznapi tárgyak, mûalkotások és reprodukciók második élete a mûvészet nagy kontextusába történõ visszaforgatásuk után.

aug 13. vasárnap Nagysátor / Octopus Összmûvészeti Helyszín
00 00 -   A Mûcsarnok kiállításai Sugár János: Reciklált figyelem címû programjában esténként többek között olyan videó vetítést látunk, ami nem követeli meg totális figyelmünket, mivel egy nonlineáris, egyszeri és végtelen, sajtófotókból és tv-képekbõl álló kép-esszének tekinthetõ, amelyben a tartalom mélysége a nézõ figyelmétõl, kitartásától és szerencséjétõl függ. Figyelmünk nagyon könnyen manipulálható, rendszerint azt találjuk meg, amit keresünk, mert összekeverjük a figyelmünket az érzelmeinkkel. A globális figyelem-gazdaságban mindenki a figyelmünk megszerzésére törekszik. Ez az egyetlen deviza, amivel mi, fragmentálódott fogyasztó-proletárok rendelkezhetünk. Mivel a figyelmünkre nagyon sokan pályáznak, ezért esetleg azt hihetjük, hogy a figyelmünknek áru természete van, ami ebben az esetben azzal a tévhittel jár, hogy a figyelem-kiadás valamifajta veszteséget jelentene. A figyelem azonban információ természetû, tehát a kiadással nem lehet elveszíteni. A társadalmi munkamegosztás rendszerében egyedül a mûvész van felhatalmazva arra, hogy ésszerûtlenül töltse az idejét, azaz, arra szánjon idõt és figyelmet, amit más nem engedhetne meg. Mint például a vallásos grafittik, vagy a kézírásos ingatlancédulák tanulmányozása.(www.ligetgaleria.c3.hu/311.html)A nagysátorban elhelyezett dobozban gyûjtjük a "Milyen kérdést válaszolnál meg a legszívesebben?" kérdésre adott válaszokat, melyeket az utolsó nap felolvasunk.Oszvald Tamás: TricyclingHárom keréken gördülõ mobil, amely a Sziget különbözõ pontjait érintve információkkal szolgál a fesztivál mûvészeti eseményeirõl. "Nagyapám egykori triciklijével egy vidéki kisvárosban ebédet szállított éveken keresztül. A jármû régóta elhagyatva állt, most azonban felújítva egy olyan cél érdekében folytatja pályafutását – a mûvészet "propagátoraként" –, amely messze áll hajdani funkciójától és az alapvetõ, praktikus szükségletektõl. Vagy épp a legalapvetõbbet teljesíti? Mint képzõmûvésznek hinnem kell benne; a magam módján tehát nagyapám nyomdokaiba lépek."(O. T.) Köszönet Kõszeg Város Önkormányzatának http://www.intermedia.c3.hu/~toszvald/tricyc_web/itricyc_fo.htm Orosz Csaba: HelyreigazításÉlet az élet után: hétköznapi tárgyak, mûalkotások és reprodukciók második élete a mûvészet nagy kontextusába történõ visszaforgatásuk után.

aug 14. hétfõ Nagysátor / Octopus Összmûvészeti Helyszín
00 00 -   A Mûcsarnok kiállításai Sugár János: Reciklált figyelem címû programjában esténként többek között olyan videó vetítést látunk, ami nem követeli meg totális figyelmünket, mivel egy nonlineáris, egyszeri és végtelen, sajtófotókból és tv-képekbõl álló kép-esszének tekinthetõ, amelyben a tartalom mélysége a nézõ figyelmétõl, kitartásától és szerencséjétõl függ. Figyelmünk nagyon könnyen manipulálható, rendszerint azt találjuk meg, amit keresünk, mert összekeverjük a figyelmünket az érzelmeinkkel. A globális figyelem-gazdaságban mindenki a figyelmünk megszerzésére törekszik. Ez az egyetlen deviza, amivel mi, fragmentálódott fogyasztó-proletárok rendelkezhetünk. Mivel a figyelmünkre nagyon sokan pályáznak, ezért esetleg azt hihetjük, hogy a figyelmünknek áru természete van, ami ebben az esetben azzal a tévhittel jár, hogy a figyelem-kiadás valamifajta veszteséget jelentene. A figyelem azonban információ természetû, tehát a kiadással nem lehet elveszíteni. A társadalmi munkamegosztás rendszerében egyedül a mûvész van felhatalmazva arra, hogy ésszerûtlenül töltse az idejét, azaz, arra szánjon idõt és figyelmet, amit más nem engedhetne meg. Mint például a vallásos grafittik, vagy a kézírásos ingatlancédulák tanulmányozása.(www.ligetgaleria.c3.hu/311.html)A nagysátorban elhelyezett dobozban gyûjtjük a "Milyen kérdést válaszolnál meg a legszívesebben?" kérdésre adott válaszokat, melyeket az utolsó nap felolvasunk.Oszvald Tamás: TricyclingHárom keréken gördülõ mobil, amely a Sziget különbözõ pontjait érintve információkkal szolgál a fesztivál mûvészeti eseményeirõl. "Nagyapám egykori triciklijével egy vidéki kisvárosban ebédet szállított éveken keresztül. A jármû régóta elhagyatva állt, most azonban felújítva egy olyan cél érdekében folytatja pályafutását – a mûvészet "propagátoraként" –, amely messze áll hajdani funkciójától és az alapvetõ, praktikus szükségletektõl. Vagy épp a legalapvetõbbet teljesíti? Mint képzõmûvésznek hinnem kell benne; a magam módján tehát nagyapám nyomdokaiba lépek."(O. T.) Köszönet Kõszeg Város Önkormányzatának http://www.intermedia.c3.hu/~toszvald/tricyc_web/itricyc_fo.htm Orosz Csaba: HelyreigazításÉlet az élet után: hétköznapi tárgyak, mûalkotások és reprodukciók második élete a mûvészet nagy kontextusába történõ visszaforgatásuk után.

aug 15. kedd Nagysátor / Octopus Összmûvészeti Helyszín
00 00 -   A Mûcsarnok kiállításai Sugár János: Reciklált figyelem címû programjában esténként többek között olyan videó vetítést látunk, ami nem követeli meg totális figyelmünket, mivel egy nonlineáris, egyszeri és végtelen, sajtófotókból és tv-képekbõl álló kép-esszének tekinthetõ, amelyben a tartalom mélysége a nézõ figyelmétõl, kitartásától és szerencséjétõl függ. Figyelmünk nagyon könnyen manipulálható, rendszerint azt találjuk meg, amit keresünk, mert összekeverjük a figyelmünket az érzelmeinkkel. A globális figyelem-gazdaságban mindenki a figyelmünk megszerzésére törekszik. Ez az egyetlen deviza, amivel mi, fragmentálódott fogyasztó-proletárok rendelkezhetünk. Mivel a figyelmünkre nagyon sokan pályáznak, ezért esetleg azt hihetjük, hogy a figyelmünknek áru természete van, ami ebben az esetben azzal a tévhittel jár, hogy a figyelem-kiadás valamifajta veszteséget jelentene. A figyelem azonban információ természetû, tehát a kiadással nem lehet elveszíteni. A társadalmi munkamegosztás rendszerében egyedül a mûvész van felhatalmazva arra, hogy ésszerûtlenül töltse az idejét, azaz, arra szánjon idõt és figyelmet, amit más nem engedhetne meg. Mint például a vallásos grafittik, vagy a kézírásos ingatlancédulák tanulmányozása.(www.ligetgaleria.c3.hu/311.html)A nagysátorban elhelyezett dobozban gyûjtjük a "Milyen kérdést válaszolnál meg a legszívesebben?" kérdésre adott válaszokat, melyeket az utolsó nap felolvasunk.Oszvald Tamás: TricyclingHárom keréken gördülõ mobil, amely a Sziget különbözõ pontjait érintve információkkal szolgál a fesztivál mûvészeti eseményeirõl. "Nagyapám egykori triciklijével egy vidéki kisvárosban ebédet szállított éveken keresztül. A jármû régóta elhagyatva állt, most azonban felújítva egy olyan cél érdekében folytatja pályafutását – a mûvészet "propagátoraként" –, amely messze áll hajdani funkciójától és az alapvetõ, praktikus szükségletektõl. Vagy épp a legalapvetõbbet teljesíti? Mint képzõmûvésznek hinnem kell benne; a magam módján tehát nagyapám nyomdokaiba lépek."(O. T.) Köszönet Kõszeg Város Önkormányzatának http://www.intermedia.c3.hu/~toszvald/tricyc_web/itricyc_fo.htm Orosz Csaba: HelyreigazításÉlet az élet után: hétköznapi tárgyak, mûalkotások és reprodukciók második élete a mûvészet nagy kontextusába történõ visszaforgatásuk után.



A Z   Ö S S Z E S   S Z Í N P A D
színpadok

zene
Nagyszínpad
Blues Színpad
Afro-Latin Színpad és Világfalu / Afro-Latin Színpad
Világfalu / Afrika / Afro-Latin Színpad és Világfalu
Világfalu / Észak- Afrika / Afro-Latin Színpad és Világfalu
Világfalu / Afro-Latin és Karib-szigetvilág / Afro-Latin Színpad és Vi
Világfalu / Ázsia / Afro-Latin Színpad és Világfalu
Duna Mozi
Hócipõ Kabaré / a Szellemvasút Sátorban
Logikai Játékok Sátra
Magyar Néprajzi Helyszín / "visel, viselt, viselet"
Nagy Utcaszínházak
Pesti Est Színpad / Est Szigetország
Roma Sátor

Teatro de Autómatas
TV2 Megatánc Pop Színpad
VOLT Fesztivál - Tisza terasz
Agora
EA-HP Sátor
K&H Sportjátékok
Luminárium
Magyar Televízió Színház- és Táncsátor és Szabadtéri Színpad
Nagysátor / Octopus Összmûvészeti Helyszín
Pavilonok / Octopus Összmûvészeti Helyszín
Tarot Labirintus / Octopus Összmûvészeti Helyszín
Mûcsarnok / Octopus Összmûvészeti Helyszín
Szabadtér / Octopus Összmûvészeti Helyszín
Dobogó / Octopus Összmûvészeti Helyszín
PORT.hu Talentum Színpad
Szellemvasút
Terror Háza Múzeum helyszíne
Unicum Next Action Party Kamion
Zúzda
Bahia Színpad
Cökxpôn Ambient Sátorkert / Cökxpôn Ambient Sátor
Hír TV Sátor
K&H Okos Döntések Szigete
Magic Mirror
MüPa Jazz Színpad
Samsung és a djuice bemutatja Meduza / Underground elektronikus zenei
Pannon Táncdalfesztivál Sátor
Rockinform Színpad
Silent Disco / A Csendes Õrület
Szépmûvészeti Múzeum
Tic Tac Tuti Trend Sziget
Vándor Vurstli / Vándor Vurstli Színpad