|
aug 9. szerda Nagysátor / Octopus Összmûvészeti Helyszín |
11 00 - 15 30 | Szabics Ágnes: ÖtvözetekKreatív gyakorlatok reprodukciók felhasználásával |
15 30 - 17 00 | Mozart-életrajz levelekbõl, vallomásokbólFazekas Gergely elõadása |
17 00 - 19 00 | Litera-estSolymosi BálintA lekötelezettZenés színmûSzereplõkZSUZSANNA, az egyik színésznõ – Holecskó OrsolyaANNA, a másik színésznõ – Cseh JuditNagybõgõn játszik – Kovács ZoltánA produkcióban közremûködik – Benedek Gáspár, Tóth Szilvi, és Krizsó |
19 00 - | Matuz Gergely és a Marcato együttesStravinsky népszerû opusza, A katona története mellett egy különleges produkcióval várja a közönséget: Wagner nagyszabású operája, a Trisztán és Izolda eszenciáját mutatják be, mindössze néhány fúvós és vonós hangszer közremûködésével. |
aug 10. csütörtök Nagysátor / Octopus Összmûvészeti Helyszín |
11 00 - 15 00 | Praktikus Város Meeting (Szövényi Anikó, HINTS)Nem mûködõ, nem-praktikus városi helyzetek gyûjteménye |
15 00 - 17 00 | Beszélgetés...a résztvevõ képzõmûvészekkel, a recycling téma körüljárása. |
17 00 - 19 00 | Digitális Paradicsom Akció - PRAE-estKözremûködnek: Balogh Endre, Barta András, Havasi Attila, Nemes Z. Márió, Pál Dániel Levente, Pollágh Péter. Az estet színesíti: Papp Mariette és Tarr Zsófi. |
19 00 - | Victoria KamarakórusA 2005-ös Goriziai Nemzetközi Kórusversenyrõl az együttes igencsak megpakolva – egy elsõ és egy második díjjal, két különdíjjal, valamint a Nagydíjjal – érkezett haza. Most te is meghallgathatod õket! |
aug 11. péntek Nagysátor / Octopus Összmûvészeti Helyszín |
14 00 - 15 30 | Budapest Rekonstrukció Prezentációkísérlet Budapest civil belakására, a város különbözõ helyszíneinek rekonstrukciójával - Hitka Viktória. |
15 30 - 17 00 | Beszélgetés az NFZ művészeivelA Nemzeti Filharmonikus Zenekar művészeinek köszönhetően ismét első kézből tudhatsz meg mindent egy világutazó zenekar mindennapjairól, műhelytitkairól. |
17 00 - 19 00 | Éjszakai állatkert - nõk az éjszakábanKözremûködnek: Bódis Kriszta, Forgács Zsuzsa Bruria, Erdõs Virág, Fiáth Titanilla, Tóth Krisztina |
19 00 - 21 30 | Mozart: Cosi fan tutteCsábítani és csábítva lenni – a 250 éve született Mozart előtt tisztelegve a salzburgi mester egyik legfiatalosabb, legfrivolabb operáját, a Cosí fan tutte zanzásított változatát adja elő a SZÉF és a Bel Canto Operatársulat. |
21 30 - | Bharatanatyam Jayanthi SubramaniamBharatanatyam táncművész, koreográfus Dél-Indiából és tanítványa, Bittner Dóra, közös előadása. A Bharatanatyam a dél-indiai ősi szakrális tánchagyomány mai utóda, melynek két főelem a nritta – avagy „tiszta tánc” – és az abhinaya. Az előbbit a nyak és a szem finom mozgását ellenpontozó erőteljes lépések, hajlások és virtuóz, eleven lábmunka jellemzi, az utóbbi az érzelmek kifejezését szolgáló arcjáték és kézmozdulatok speciális gesztusnyelve. Dél-India eszmeiségében a Bharatanatyam a végtelen univerzum ünneplésének egyik formája. |
aug 12. szombat Nagysátor / Octopus Összmûvészeti Helyszín |
14 00 - 15 30 | Hints "Notesz"Vernisszázs |
15 30 - 17 00 | Eskulics Zsuzsa: "A szerelem arcai"Az expresszionista dalok különleges világa |
17 00 - 19 00 | M'Orális élvezetek "A gondolat a szájban születik." - Tristan TzaraKözremûködnek: MC Ponsa, MC Busa, Závada Péter, (Akkezdet Phiai), valamint Karafiáth Orsi és Keresztesi József írók. Zene: Dj Kreol. Moderátor: Bárdos Deák Ági |
19 00 - | Händel: DeidamiaOpera két felvonásban. Közreműködik az Ars Longa Kamarazenekar, vezényel: Dinyés Soma, rendező: Balatoni Mónika. |
aug 13. vasárnap Nagysátor / Octopus Összmûvészeti Helyszín |
15 30 - 17 30 | CarmenNemcsak szereted, hanem ismered is az operairodalom egyik örök slágerét, a Carment?! Varga Eszter elõadása olyan ritkaságokat tartogat számodra, mint egy 1915-ben forgatott Carmen-némafilm... |
17 30 - 19 00 | Brontëk - A három szakállas nõvér estje...Írta: Gyõrei Zsolt, Schlachtovszky Csaba. Szereplõk: Friedenthal Zoltán, Vári-Kovács Péter, Polgár Csaba, Herczeg Tamás, Tarjáni Tamás |
19 00 - 21 00 | Quartett EscualoPiazzolla, vagy amit akartok. |
21 00 - | Kõrösi Csoma Sándor - Az élet vendégeRészletek a filmbõl. A 37. Játékfilmszemle díjnyertes filmjérõl beszél Szemzõ Tibor rendezõ, zeneszerzõ és Sári László forgatókönyvíró. |
aug 14. hétfõ Nagysátor / Octopus Összmûvészeti Helyszín |
11 00 - 15 30 | Praktikus Város Meetingfolytatás |
15 30 - 17 00 | BartókRendhagyó életrajz levelekbõl, vallomásokból. Mesterházi Gábor elõadása |
17 00 - 19 00 | "Csókkérés tavasszal"Magyar költõk kamarazenésített szerelmes versei.A Tonett Zenekar (Farkas Rita, Hölzer Viki, Dara Vilmos és Sólyom Tamás) elõadásában József Attila, Juhász Gyula, Nadányi Zoltán, Kartal Zsuzsa és más költõk versei. |
19 00 - 21 30 | Corpus HarsonakvartettAkik kivágják a rezet: a rézfúvós zene kedvelõit ezúttal a sokszoros verseny gyõztes Corpus Harsonakvartett tagjai várják. |
21 30 - | Bollywood ProjektAudiovizuális performansz. Bóbics Diána: live act és Varga Rita: visuals |
aug 15. kedd Nagysátor / Octopus Összmûvészeti Helyszín |
15 30 - 17 00 | Muszorgszkij: Egy kiállítás képeiIgazi sláger, de ezúttal nem az eredeti zongoraváltozat, nem is a Ravel-féle zenekari, hanem egy ütõhangszeres átirat hallható. |
17 00 - 19 00 | Szépírók találkozójaGaraczi László, Petõcz András, Nagy Gabriella, Poós Zoltán, Kemény István |
19 00 - 21 00 | Mozart és az oroszok Az Echo Quartet két évvel ezelõtt egy másik produkcióval már nagy sikert aratott - mi biztosak vagyunk benne, hogy most legalább annyira elnyerik a közönség tetszését. |
21 00 - | Sugár János: Milyen kérdést válaszolnál meg a legszívesebben?A fenti kérdésre adott válaszok felolvasása. |
aug 9. szerda Nagysátor / Octopus Összmûvészeti Helyszín |
00 00 - | A Mûcsarnok kiállításai Sugár János: Reciklált figyelem címû programjában esténként többek között olyan videó vetítést látunk, ami nem követeli meg totális figyelmünket, mivel egy nonlineáris, egyszeri és végtelen, sajtófotókból és tv-képekbõl álló kép-esszének tekinthetõ, amelyben a tartalom mélysége a nézõ figyelmétõl, kitartásától és szerencséjétõl függ. Figyelmünk nagyon könnyen manipulálható, rendszerint azt találjuk meg, amit keresünk, mert összekeverjük a figyelmünket az érzelmeinkkel. A globális figyelem-gazdaságban mindenki a figyelmünk megszerzésére törekszik. Ez az egyetlen deviza, amivel mi, fragmentálódott fogyasztó-proletárok rendelkezhetünk. Mivel a figyelmünkre nagyon sokan pályáznak, ezért esetleg azt hihetjük, hogy a figyelmünknek áru természete van, ami ebben az esetben azzal a tévhittel jár, hogy a figyelem-kiadás valamifajta veszteséget jelentene. A figyelem azonban információ természetû, tehát a kiadással nem lehet elveszíteni. A társadalmi munkamegosztás rendszerében egyedül a mûvész van felhatalmazva arra, hogy ésszerûtlenül töltse az idejét, azaz, arra szánjon idõt és figyelmet, amit más nem engedhetne meg. Mint például a vallásos grafittik, vagy a kézírásos ingatlancédulák tanulmányozása.(www.ligetgaleria.c3.hu/311.html)A nagysátorban elhelyezett dobozban gyûjtjük a "Milyen kérdést válaszolnál meg a legszívesebben?" kérdésre adott válaszokat, melyeket az utolsó nap felolvasunk.Oszvald Tamás: TricyclingHárom keréken gördülõ mobil, amely a Sziget különbözõ pontjait érintve információkkal szolgál a fesztivál mûvészeti eseményeirõl. "Nagyapám egykori triciklijével egy vidéki kisvárosban ebédet szállított éveken keresztül. A jármû régóta elhagyatva állt, most azonban felújítva egy olyan cél érdekében folytatja pályafutását – a mûvészet "propagátoraként" –, amely messze áll hajdani funkciójától és az alapvetõ, praktikus szükségletektõl. Vagy épp a legalapvetõbbet teljesíti? Mint képzõmûvésznek hinnem kell benne; a magam módján tehát nagyapám nyomdokaiba lépek."(O. T.) Köszönet Kõszeg Város Önkormányzatának http://www.intermedia.c3.hu/~toszvald/tricyc_web/itricyc_fo.htm Orosz Csaba: HelyreigazításÉlet az élet után: hétköznapi tárgyak, mûalkotások és reprodukciók második élete a mûvészet nagy kontextusába történõ visszaforgatásuk után. |
aug 10. csütörtök Nagysátor / Octopus Összmûvészeti Helyszín |
00 00 - | A Mûcsarnok kiállításai Sugár János: Reciklált figyelem címû programjában esténként többek között olyan videó vetítést látunk, ami nem követeli meg totális figyelmünket, mivel egy nonlineáris, egyszeri és végtelen, sajtófotókból és tv-képekbõl álló kép-esszének tekinthetõ, amelyben a tartalom mélysége a nézõ figyelmétõl, kitartásától és szerencséjétõl függ. Figyelmünk nagyon könnyen manipulálható, rendszerint azt találjuk meg, amit keresünk, mert összekeverjük a figyelmünket az érzelmeinkkel. A globális figyelem-gazdaságban mindenki a figyelmünk megszerzésére törekszik. Ez az egyetlen deviza, amivel mi, fragmentálódott fogyasztó-proletárok rendelkezhetünk. Mivel a figyelmünkre nagyon sokan pályáznak, ezért esetleg azt hihetjük, hogy a figyelmünknek áru természete van, ami ebben az esetben azzal a tévhittel jár, hogy a figyelem-kiadás valamifajta veszteséget jelentene. A figyelem azonban információ természetû, tehát a kiadással nem lehet elveszíteni. A társadalmi munkamegosztás rendszerében egyedül a mûvész van felhatalmazva arra, hogy ésszerûtlenül töltse az idejét, azaz, arra szánjon idõt és figyelmet, amit más nem engedhetne meg. Mint például a vallásos grafittik, vagy a kézírásos ingatlancédulák tanulmányozása.(www.ligetgaleria.c3.hu/311.html)A nagysátorban elhelyezett dobozban gyûjtjük a "Milyen kérdést válaszolnál meg a legszívesebben?" kérdésre adott válaszokat, melyeket az utolsó nap felolvasunk.Oszvald Tamás: TricyclingHárom keréken gördülõ mobil, amely a Sziget különbözõ pontjait érintve információkkal szolgál a fesztivál mûvészeti eseményeirõl. "Nagyapám egykori triciklijével egy vidéki kisvárosban ebédet szállított éveken keresztül. A jármû régóta elhagyatva állt, most azonban felújítva egy olyan cél érdekében folytatja pályafutását – a mûvészet "propagátoraként" –, amely messze áll hajdani funkciójától és az alapvetõ, praktikus szükségletektõl. Vagy épp a legalapvetõbbet teljesíti? Mint képzõmûvésznek hinnem kell benne; a magam módján tehát nagyapám nyomdokaiba lépek."(O. T.) Köszönet Kõszeg Város Önkormányzatának http://www.intermedia.c3.hu/~toszvald/tricyc_web/itricyc_fo.htm Orosz Csaba: HelyreigazításÉlet az élet után: hétköznapi tárgyak, mûalkotások és reprodukciók második élete a mûvészet nagy kontextusába történõ visszaforgatásuk után. |
aug 11. péntek Nagysátor / Octopus Összmûvészeti Helyszín |
00 00 - | A Mûcsarnok kiállításai Sugár János: Reciklált figyelem címû programjában esténként többek között olyan videó vetítést látunk, ami nem követeli meg totális figyelmünket, mivel egy nonlineáris, egyszeri és végtelen, sajtófotókból és tv-képekbõl álló kép-esszének tekinthetõ, amelyben a tartalom mélysége a nézõ figyelmétõl, kitartásától és szerencséjétõl függ. Figyelmünk nagyon könnyen manipulálható, rendszerint azt találjuk meg, amit keresünk, mert összekeverjük a figyelmünket az érzelmeinkkel. A globális figyelem-gazdaságban mindenki a figyelmünk megszerzésére törekszik. Ez az egyetlen deviza, amivel mi, fragmentálódott fogyasztó-proletárok rendelkezhetünk. Mivel a figyelmünkre nagyon sokan pályáznak, ezért esetleg azt hihetjük, hogy a figyelmünknek áru természete van, ami ebben az esetben azzal a tévhittel jár, hogy a figyelem-kiadás valamifajta veszteséget jelentene. A figyelem azonban információ természetû, tehát a kiadással nem lehet elveszíteni. A társadalmi munkamegosztás rendszerében egyedül a mûvész van felhatalmazva arra, hogy ésszerûtlenül töltse az idejét, azaz, arra szánjon idõt és figyelmet, amit más nem engedhetne meg. Mint például a vallásos grafittik, vagy a kézírásos ingatlancédulák tanulmányozása.(www.ligetgaleria.c3.hu/311.html)A nagysátorban elhelyezett dobozban gyûjtjük a "Milyen kérdést válaszolnál meg a legszívesebben?" kérdésre adott válaszokat, melyeket az utolsó nap felolvasunk.Oszvald Tamás: TricyclingHárom keréken gördülõ mobil, amely a Sziget különbözõ pontjait érintve információkkal szolgál a fesztivál mûvészeti eseményeirõl. "Nagyapám egykori triciklijével egy vidéki kisvárosban ebédet szállított éveken keresztül. A jármû régóta elhagyatva állt, most azonban felújítva egy olyan cél érdekében folytatja pályafutását – a mûvészet "propagátoraként" –, amely messze áll hajdani funkciójától és az alapvetõ, praktikus szükségletektõl. Vagy épp a legalapvetõbbet teljesíti? Mint képzõmûvésznek hinnem kell benne; a magam módján tehát nagyapám nyomdokaiba lépek."(O. T.) Köszönet Kõszeg Város Önkormányzatának http://www.intermedia.c3.hu/~toszvald/tricyc_web/itricyc_fo.htm Orosz Csaba: HelyreigazításÉlet az élet után: hétköznapi tárgyak, mûalkotások és reprodukciók második élete a mûvészet nagy kontextusába történõ visszaforgatásuk után. |
aug 12. szombat Nagysátor / Octopus Összmûvészeti Helyszín |
00 00 - | A Mûcsarnok kiállításai Sugár János: Reciklált figyelem címû programjában esténként többek között olyan videó vetítést látunk, ami nem követeli meg totális figyelmünket, mivel egy nonlineáris, egyszeri és végtelen, sajtófotókból és tv-képekbõl álló kép-esszének tekinthetõ, amelyben a tartalom mélysége a nézõ figyelmétõl, kitartásától és szerencséjétõl függ. Figyelmünk nagyon könnyen manipulálható, rendszerint azt találjuk meg, amit keresünk, mert összekeverjük a figyelmünket az érzelmeinkkel. A globális figyelem-gazdaságban mindenki a figyelmünk megszerzésére törekszik. Ez az egyetlen deviza, amivel mi, fragmentálódott fogyasztó-proletárok rendelkezhetünk. Mivel a figyelmünkre nagyon sokan pályáznak, ezért esetleg azt hihetjük, hogy a figyelmünknek áru természete van, ami ebben az esetben azzal a tévhittel jár, hogy a figyelem-kiadás valamifajta veszteséget jelentene. A figyelem azonban információ természetû, tehát a kiadással nem lehet elveszíteni. A társadalmi munkamegosztás rendszerében egyedül a mûvész van felhatalmazva arra, hogy ésszerûtlenül töltse az idejét, azaz, arra szánjon idõt és figyelmet, amit más nem engedhetne meg. Mint például a vallásos grafittik, vagy a kézírásos ingatlancédulák tanulmányozása.(www.ligetgaleria.c3.hu/311.html)A nagysátorban elhelyezett dobozban gyûjtjük a "Milyen kérdést válaszolnál meg a legszívesebben?" kérdésre adott válaszokat, melyeket az utolsó nap felolvasunk.Oszvald Tamás: TricyclingHárom keréken gördülõ mobil, amely a Sziget különbözõ pontjait érintve információkkal szolgál a fesztivál mûvészeti eseményeirõl. "Nagyapám egykori triciklijével egy vidéki kisvárosban ebédet szállított éveken keresztül. A jármû régóta elhagyatva állt, most azonban felújítva egy olyan cél érdekében folytatja pályafutását – a mûvészet "propagátoraként" –, amely messze áll hajdani funkciójától és az alapvetõ, praktikus szükségletektõl. Vagy épp a legalapvetõbbet teljesíti? Mint képzõmûvésznek hinnem kell benne; a magam módján tehát nagyapám nyomdokaiba lépek."(O. T.) Köszönet Kõszeg Város Önkormányzatának http://www.intermedia.c3.hu/~toszvald/tricyc_web/itricyc_fo.htm Orosz Csaba: HelyreigazításÉlet az élet után: hétköznapi tárgyak, mûalkotások és reprodukciók második élete a mûvészet nagy kontextusába történõ visszaforgatásuk után. |
aug 13. vasárnap Nagysátor / Octopus Összmûvészeti Helyszín |
00 00 - | A Mûcsarnok kiállításai Sugár János: Reciklált figyelem címû programjában esténként többek között olyan videó vetítést látunk, ami nem követeli meg totális figyelmünket, mivel egy nonlineáris, egyszeri és végtelen, sajtófotókból és tv-képekbõl álló kép-esszének tekinthetõ, amelyben a tartalom mélysége a nézõ figyelmétõl, kitartásától és szerencséjétõl függ. Figyelmünk nagyon könnyen manipulálható, rendszerint azt találjuk meg, amit keresünk, mert összekeverjük a figyelmünket az érzelmeinkkel. A globális figyelem-gazdaságban mindenki a figyelmünk megszerzésére törekszik. Ez az egyetlen deviza, amivel mi, fragmentálódott fogyasztó-proletárok rendelkezhetünk. Mivel a figyelmünkre nagyon sokan pályáznak, ezért esetleg azt hihetjük, hogy a figyelmünknek áru természete van, ami ebben az esetben azzal a tévhittel jár, hogy a figyelem-kiadás valamifajta veszteséget jelentene. A figyelem azonban információ természetû, tehát a kiadással nem lehet elveszíteni. A társadalmi munkamegosztás rendszerében egyedül a mûvész van felhatalmazva arra, hogy ésszerûtlenül töltse az idejét, azaz, arra szánjon idõt és figyelmet, amit más nem engedhetne meg. Mint például a vallásos grafittik, vagy a kézírásos ingatlancédulák tanulmányozása.(www.ligetgaleria.c3.hu/311.html)A nagysátorban elhelyezett dobozban gyûjtjük a "Milyen kérdést válaszolnál meg a legszívesebben?" kérdésre adott válaszokat, melyeket az utolsó nap felolvasunk.Oszvald Tamás: TricyclingHárom keréken gördülõ mobil, amely a Sziget különbözõ pontjait érintve információkkal szolgál a fesztivál mûvészeti eseményeirõl. "Nagyapám egykori triciklijével egy vidéki kisvárosban ebédet szállított éveken keresztül. A jármû régóta elhagyatva állt, most azonban felújítva egy olyan cél érdekében folytatja pályafutását – a mûvészet "propagátoraként" –, amely messze áll hajdani funkciójától és az alapvetõ, praktikus szükségletektõl. Vagy épp a legalapvetõbbet teljesíti? Mint képzõmûvésznek hinnem kell benne; a magam módján tehát nagyapám nyomdokaiba lépek."(O. T.) Köszönet Kõszeg Város Önkormányzatának http://www.intermedia.c3.hu/~toszvald/tricyc_web/itricyc_fo.htm Orosz Csaba: HelyreigazításÉlet az élet után: hétköznapi tárgyak, mûalkotások és reprodukciók második élete a mûvészet nagy kontextusába történõ visszaforgatásuk után. |
aug 14. hétfõ Nagysátor / Octopus Összmûvészeti Helyszín |
00 00 - | A Mûcsarnok kiállításai Sugár János: Reciklált figyelem címû programjában esténként többek között olyan videó vetítést látunk, ami nem követeli meg totális figyelmünket, mivel egy nonlineáris, egyszeri és végtelen, sajtófotókból és tv-képekbõl álló kép-esszének tekinthetõ, amelyben a tartalom mélysége a nézõ figyelmétõl, kitartásától és szerencséjétõl függ. Figyelmünk nagyon könnyen manipulálható, rendszerint azt találjuk meg, amit keresünk, mert összekeverjük a figyelmünket az érzelmeinkkel. A globális figyelem-gazdaságban mindenki a figyelmünk megszerzésére törekszik. Ez az egyetlen deviza, amivel mi, fragmentálódott fogyasztó-proletárok rendelkezhetünk. Mivel a figyelmünkre nagyon sokan pályáznak, ezért esetleg azt hihetjük, hogy a figyelmünknek áru természete van, ami ebben az esetben azzal a tévhittel jár, hogy a figyelem-kiadás valamifajta veszteséget jelentene. A figyelem azonban információ természetû, tehát a kiadással nem lehet elveszíteni. A társadalmi munkamegosztás rendszerében egyedül a mûvész van felhatalmazva arra, hogy ésszerûtlenül töltse az idejét, azaz, arra szánjon idõt és figyelmet, amit más nem engedhetne meg. Mint például a vallásos grafittik, vagy a kézírásos ingatlancédulák tanulmányozása.(www.ligetgaleria.c3.hu/311.html)A nagysátorban elhelyezett dobozban gyûjtjük a "Milyen kérdést válaszolnál meg a legszívesebben?" kérdésre adott válaszokat, melyeket az utolsó nap felolvasunk.Oszvald Tamás: TricyclingHárom keréken gördülõ mobil, amely a Sziget különbözõ pontjait érintve információkkal szolgál a fesztivál mûvészeti eseményeirõl. "Nagyapám egykori triciklijével egy vidéki kisvárosban ebédet szállított éveken keresztül. A jármû régóta elhagyatva állt, most azonban felújítva egy olyan cél érdekében folytatja pályafutását – a mûvészet "propagátoraként" –, amely messze áll hajdani funkciójától és az alapvetõ, praktikus szükségletektõl. Vagy épp a legalapvetõbbet teljesíti? Mint képzõmûvésznek hinnem kell benne; a magam módján tehát nagyapám nyomdokaiba lépek."(O. T.) Köszönet Kõszeg Város Önkormányzatának http://www.intermedia.c3.hu/~toszvald/tricyc_web/itricyc_fo.htm Orosz Csaba: HelyreigazításÉlet az élet után: hétköznapi tárgyak, mûalkotások és reprodukciók második élete a mûvészet nagy kontextusába történõ visszaforgatásuk után. |
aug 15. kedd Nagysátor / Octopus Összmûvészeti Helyszín |
00 00 - | A Mûcsarnok kiállításai Sugár János: Reciklált figyelem címû programjában esténként többek között olyan videó vetítést látunk, ami nem követeli meg totális figyelmünket, mivel egy nonlineáris, egyszeri és végtelen, sajtófotókból és tv-képekbõl álló kép-esszének tekinthetõ, amelyben a tartalom mélysége a nézõ figyelmétõl, kitartásától és szerencséjétõl függ. Figyelmünk nagyon könnyen manipulálható, rendszerint azt találjuk meg, amit keresünk, mert összekeverjük a figyelmünket az érzelmeinkkel. A globális figyelem-gazdaságban mindenki a figyelmünk megszerzésére törekszik. Ez az egyetlen deviza, amivel mi, fragmentálódott fogyasztó-proletárok rendelkezhetünk. Mivel a figyelmünkre nagyon sokan pályáznak, ezért esetleg azt hihetjük, hogy a figyelmünknek áru természete van, ami ebben az esetben azzal a tévhittel jár, hogy a figyelem-kiadás valamifajta veszteséget jelentene. A figyelem azonban információ természetû, tehát a kiadással nem lehet elveszíteni. A társadalmi munkamegosztás rendszerében egyedül a mûvész van felhatalmazva arra, hogy ésszerûtlenül töltse az idejét, azaz, arra szánjon idõt és figyelmet, amit más nem engedhetne meg. Mint például a vallásos grafittik, vagy a kézírásos ingatlancédulák tanulmányozása.(www.ligetgaleria.c3.hu/311.html)A nagysátorban elhelyezett dobozban gyûjtjük a "Milyen kérdést válaszolnál meg a legszívesebben?" kérdésre adott válaszokat, melyeket az utolsó nap felolvasunk.Oszvald Tamás: TricyclingHárom keréken gördülõ mobil, amely a Sziget különbözõ pontjait érintve információkkal szolgál a fesztivál mûvészeti eseményeirõl. "Nagyapám egykori triciklijével egy vidéki kisvárosban ebédet szállított éveken keresztül. A jármû régóta elhagyatva állt, most azonban felújítva egy olyan cél érdekében folytatja pályafutását – a mûvészet "propagátoraként" –, amely messze áll hajdani funkciójától és az alapvetõ, praktikus szükségletektõl. Vagy épp a legalapvetõbbet teljesíti? Mint képzõmûvésznek hinnem kell benne; a magam módján tehát nagyapám nyomdokaiba lépek."(O. T.) Köszönet Kõszeg Város Önkormányzatának http://www.intermedia.c3.hu/~toszvald/tricyc_web/itricyc_fo.htm Orosz Csaba: HelyreigazításÉlet az élet után: hétköznapi tárgyak, mûalkotások és reprodukciók második élete a mûvészet nagy kontextusába történõ visszaforgatásuk után. |
|
![](/06/sziget//img/nyomtat01.gif)
A Z Ö S S Z E S S Z Í N P A D
színpadok
![](/06/sziget//img/nyil_lez.gif)
zene
Nagyszínpad
Blues Színpad
Afro-Latin Színpad és Világfalu / Afro-Latin Színpad
Világfalu / Afrika / Afro-Latin Színpad és Világfalu
Világfalu / Észak- Afrika / Afro-Latin Színpad és Világfalu
Világfalu / Afro-Latin és Karib-szigetvilág / Afro-Latin Színpad és Vi
Világfalu / Ázsia / Afro-Latin Színpad és Világfalu
Duna Mozi
Hócipõ Kabaré / a Szellemvasút Sátorban
Logikai Játékok Sátra
Magyar Néprajzi Helyszín / "visel, viselt, viselet"
Nagy Utcaszínházak
Pesti Est Színpad / Est Szigetország
Roma Sátor
Teatro de Autómatas
TV2 Megatánc Pop Színpad
VOLT Fesztivál - Tisza terasz
Agora
EA-HP Sátor
K&H Sportjátékok
Luminárium
Magyar Televízió Színház- és Táncsátor és Szabadtéri Színpad
Pavilonok / Octopus Összmûvészeti Helyszín
Tarot Labirintus / Octopus Összmûvészeti Helyszín
Mûcsarnok / Octopus Összmûvészeti Helyszín
Szabadtér / Octopus Összmûvészeti Helyszín
Dobogó / Octopus Összmûvészeti Helyszín
PORT.hu Talentum Színpad
Szellemvasút
Terror Háza Múzeum helyszíne
Unicum Next Action Party Kamion
Zúzda
Bahia Színpad
Cökxpôn Ambient Sátorkert / Cökxpôn Ambient Sátor
Hír TV Sátor
K&H Okos Döntések Szigete
Magic Mirror
MüPa Jazz Színpad
Samsung és a djuice bemutatja Meduza / Underground elektronikus zenei
Pannon Táncdalfesztivál Sátor
Rockinform Színpad
Silent Disco / A Csendes Õrület
Szépmûvészeti Múzeum
Tic Tac Tuti Trend Sziget
Vándor Vurstli / Vándor Vurstli Színpad
|