Nem is ki, hanem kik lesznek. Egy fiú és egy lány fogja reprezentálni, képviselni az idei Pepsi-Szigetet, promóciós anyagokban, és a sajtó-konferenciákon is. A sziget-fiú és a Sziget-lány aztán hónapokon keresztül lesz látható, a helyszínen pedig házigazdaként fognak fellépni.
Pam Anderson Lee, ex Baywatch sztár, mozi-színésznő, és szex-szimbólum eltávolíttatta
a melleiből azt a két szilikon-zacsit, amitől akkora nagy mellei
voltak -eddig.
Ilyen (merész) lépésre idáig nemigen volt példa, ez konzekvenciákat
vet föl, például a plasztikai sebészet köztudatban elfoglalt
"árfolyamának" tavaly-decemberi tetőzése, amikor Cher "Believe"
című klipje futott, most lehet, hogy megrázkódik, vagy éppenséggel
elindul egy lejtőn. Már önmagában az is figyelemreméltó, hogy
ezentúl esetleg az számít majd merész lépésnek, ha valaki eltávolíttatja
az implantokat, és nem az inverz művelet. Brittney Spears éppen
most esett túl egy ilyen inverz-műtéten. Pamela
Lee lépésének állítólag nem medikai szükségszerűség volt az
oka. D'akkor meg micsoda? Kérdezhetjük okkal. Persze, fura, hogy '99-ben az
összes médiát az foglalkoztatja, hogy egy csaj mit csinál a melleivel, de lehet,
hogy pár év múlva kiderül, hogy ezzel lett vége valaminek a
huszadik századból.
A hatalmas melleket a '70-es évek hozták durván divatba, és Pam karrierjét tekintve úgy tűnik, hogy a mai napig egy szükséges "attribútum" volt a plasztik-bomba egy bombázó karrierjéhez. Most, ahogyan a hadi-hajók fegyverzetét leszerelik nyugalomba-vonuláskor, Pamela is félreteheti őket. Reméljük, nemcsak a következő mozifilmjéig. És azt is reméljük, hogy a topmodellek legújabb generációja által közvetített környezet és szövetbarát szépségideál, viszonylag abszolút szolid mellekkel, most majd erőre kap. Pamela "exeit" múzeumba akarták tenni, a Floridai székhelyű, Robert Ripley által alapított Ripley's múzeumba. Pamela azonban nem akarja őket elajándékozni, sem eladni, ami érthető is, mert ha odaadná, úgy maradna meg az emberiség, vagy legalább is Hollywood történelmének emlékezetében, mint a beültetős csaj, így azonban az első eltávolító címe illeti meg. Egyébként a túl nagy mellű lányok hátfájásra panaszkodnak, és nem elégedettek a férfiak életében betöltött pozíciójukkal.
29 éves rapper, akinek olyan remek zenéi vannak, most éppenséggel egy lehangoló ügy miatt került a figyelem fókuszába. Összeveszett egy lemezkiadóval, (Universal Records), és harmadmagával bement és megverte az illető ügyvezetőt, (Steven Stoute). Puffy-ak nem tetszet hogy (vagy ahogy) megjelent egy idegen klipben, amit Stoute producelt. Stoute nem is érti, miért verték meg, egyszerűen bejöttek, és elkezdték verni, ököllel, lábbal, székkel és telefonnal. Az óvadék 15 ezer dollár volt, amit egyik ügyvédje elő is vett a pénztárcájából, ott helyben. Ezen általában el szokás hűlni, pedig nem közértbe mentek joghurtot venni. És ha valaki, mint Puffy 53 milliót keresett tavaly, miért ne fizethetne ki ekkora összeget simán? Mindenesetre akár 5-7 év börtönt is kaphat. A következő tárgyalás június 24.
Detox c. filmje elég jól hangzik. Egy leépült ex-zsaru aki felesége halála után (megölték) piál, majd detoxikálóba költözik. A detoxban azonban sorra meghalnak az ápoltak, és persze senki nem tudja, miért. Ha Stallone nem figyel oda, ő is erre a sorsra jut. Nem tudjuk, jogos-e a gondolat, de a történet emlékeztet a 93-as Szökevényre, és úgy vagyunk vele, hogy bárcsak már láthatnánk. A film már forog is, a Universal Pictures és az Imagine Entertainment produkciójában.
A zsűri idén túlnyomó részt rendezőkből áll össze, az elnök David Cronenberg
, a karambol rendezője lesz. A többi zsűritag közül Holly Hunter-t
és Jeff Goldblum-ot ismerjük. Nem fura ez, ahhoz képest, hogy nem
vagyunk amerikaiak?
Cronenberg legújabb filmjéről, az "eXistenZ"-ről
az a hír járja, hogy egy "Cronenberg -light"-tal van dolgunk. Tulajdonképpen
nem is bánjuk, hiszen David Cronenberg stílusa néha túl "erős".
Ezekben a napokban a mátrix c. vadiúj scifi-akció
hasít végig az amerikai mozikon. Akkora bevétele van, hogy a két évvel ezelőtti
Liar Liar -hoz hasonlítják. A történet miatt egyik kedvencünkhöz,
a Dark City-hez hasonlítják, és -most figyeljetek- a filmben a "nő"
Carrie -Anne Moss
lesz, akinek szépsége, és eredetisége a Halálos örvény c. enyhécske
akciófilmben mély nyomot hagyott bennünk. A főszereplő Keanu Reeves
(Neo), akit mindenki azért dicsér, hogy a Féktelenül 2.-t nem vállalta
el. És mindenki azzal gúnyol, hogy saját zenekarát nem tudja sikeresnek
mondani. Nem mintha bárki is elképzelhetőnek tartana egy színészi-rockzenei
párhuzamos karriert, és nem mintha nem tudná bárki elképzelni, milyen
jó akár 300 embernek is zenélni. A Mátrix-ot arra is esélyesnek tartják,
hogy a május 19.-ei "cunami" (szökőár, japánul), a Csillagok Háborúja
megérkezéséig hatékonyan tudja szedni a jegyek árát. A film egyszerűen
kinőtte a megcélzott közönség kereteit, és úgy tűnik, mindenki látni
akarja. Már most kult-ként emlegetik, és feltevésünk szerint minden
amerikai fej tisztában van a bevétel számadataival ezekben a napokban.
Nagyon drukkolunk, hogy ne olyan lufi legyen, mint az Armageddon,
hanem olyan, amilyennek most képzeljük.
új filmje, az "Idióták" május 14.-én jelenik meg, mégpedig a rendezői, eredeti változatban, a BBFC, a cenzorálás hivatalos szerve végül bennehagyta a filmben a konkrét "erekciót" és "behatolást" ábrázoló felvételeket.
Lars Von Trier nemcsak dán, de ő alapította azt a csapatot, amely kötelékében készült a mostanában látható Születésnap is. Trier csapata 95-ben egy szabálygyűjteményt hozott létre, amelyek betartásával készítenek filmeket. Ezek közt olyanok szerepelnek, mint "nem használunk csak olyan zenét, ami képben is megjelenik a vásznon", (például egy zongorista), vagy "csak olyan kellékeket jelenítünk meg, amelyek a jelenet környezetében természetesen szerepelnek, vagy szerepelnének". Ugyanannak a csapatnak vannak "radikális" tagjai is, akik NY utcáin rohangálnak egy digitális videó-kamerával, és egy szelet nyershúst nyomnak valamelyik járókelő arcába.