vissza az oldalra
Mennyire volt korlátozó ez a minimál helyzet, gondoltál közben olyanra, 
hogy jó lenne egy dolly , vagy még egy pár lámpa?
Ez olyan, hogy ez van, és nem gondolsz egyéb nem elérhető lehetőségekre. 
Próbáltam eléggé statikus,  lecsupaszított képeket felvenni, ami a 35 milliméteresre való felnagyítással járó minőségromláson keresztül is képes érvényesülni, és ez be is jött. Nagyon kontrasztos, szemcsés, grafikai hatású képek lettek. Ami a kamera mozgatást illeti, már az elején elhatároztam, hogy nem akarok kézi-kamerát, mint valami áthidaló megoldást, (sokan csinálnak most ilyet), hanem akkor inkább legyen statikus és egyszerű.
Hány napot forgattatok?
20-21 napot, de ezt vagy másfél év alatt. Amikor sikerült nyersanyagot 
szerezni, vagy összeszedni az embereket.
Melyik volt a legnehezebb rész?
A legnehezebb nyilván az volt, ahol a legtöbben voltak.
A Süss fel nap?
Persze.
Pedig elég jól sikerültek, a viszonylag sötét, és fekete-fehér képek éppen olyan jól nézetek ki, mint a Kalózokban a színes fényes képek Jazz+ Az koncertről,  amiket persze szintén te vettél fel  mint társ-operatőr . Tényleg, az, hogy "társ-operatőr" azt jelenti, hogy egyszer te, egyszer pedig Sas Tamás ..?
Nem, gyakorlatilag én voltam a kamera mögött, Sas Tamás pedig nem csak rendező volt, hanem Direktor of Photography is, (DOP), aki  monitoron kersztül nézi a képeket ..