Mennyire
volt korlátozó ez a minimál helyzet, gondoltál közben olyanra,
hogy jó lenne egy dolly , vagy még egy pár lámpa? Ez olyan, hogy ez van, és nem gondolsz egyéb nem elérhető lehetőségekre. Próbáltam eléggé statikus, lecsupaszított képeket felvenni, ami a 35 milliméteresre való felnagyítással járó minőségromláson keresztül is képes érvényesülni, és ez be is jött. Nagyon kontrasztos, szemcsés, grafikai hatású képek lettek. Ami a kamera mozgatást illeti, már az elején elhatároztam, hogy nem akarok kézi-kamerát, mint valami áthidaló megoldást, (sokan csinálnak most ilyet), hanem akkor inkább legyen statikus és egyszerű. Hány napot forgattatok? 20-21 napot, de ezt vagy másfél év alatt. Amikor sikerült nyersanyagot szerezni, vagy összeszedni az embereket. Melyik volt a legnehezebb rész? A legnehezebb nyilván az volt, ahol a legtöbben voltak. A Süss fel nap? Persze. Pedig elég jól sikerültek, a viszonylag sötét, és fekete-fehér képek éppen olyan jól nézetek ki, mint a Kalózokban a színes fényes képek Jazz+ Az koncertről, amiket persze szintén te vettél fel mint társ-operatőr . Tényleg, az, hogy "társ-operatőr" azt jelenti, hogy egyszer te, egyszer pedig Sas Tamás ..? Nem, gyakorlatilag én voltam a kamera mögött, Sas Tamás pedig nem csak rendező volt, hanem Direktor of Photography is, (DOP), aki monitoron kersztül nézi a képeket .. |