információ:
Az Ördög Városában, mint minden más városban az emberek dolgoznak, vágyakoznak, keresnek- élik az életüket. Vladimir Paskaljević több szálon futó történetben rajzolja meg saját nemzetének portréját. A portré, amelyet a film nyújt, több apró karikatúra rajzából áll össze: egyszerre tipizál, de ugyanakkor apró gesztusokban, történésekben, viszonyokban valódi életszerűséget villant fel.
Belgrád, tikkasztó meleg nyári nap, az egész város a tv képernyőhöz ragadva: Szerbia teniszhősnője éppen egy nemzetközi megmérettetésen vesz részt. Boris, a fiatal vállalkozó taxin siet a barátnőjéhez, de nincs aprója, a taxis nem tűr ellenkezést, a parkig kergeti a férfit. A szerelmes Ciril fekete dzsipjével érkezik Natalija panellakására: a mama nézi a mérkőzést, a lány elmondja, hogy új pasija van, Ciril őrjöng, majd együtt mennek Natalija randevújára. Jelena a gazdag barátnőjével elmegy annak teniszedzésére, de sajnos ő ezt nem engedheti meg magának, pedig lehetne sztár is, ugyanúgy hívják, mint a szerb
teniszcsillagot. Ivana, a gazdag barátnő megtalálja édesapját, skype-on mutatja be Jelenának is. Jelena rájön, hogy a férfi nem Ivana édesapja, csak egy perverz. 10, Jelena felé irányított teniszlabda és el is van feledve a sértés, lehetnek újra a legjobb barátnők.
Jelena édesanyja Ivana-ék takarítónője, de Amerikába menne dolgozni, hogy több pénze legyen, mert a kislány édesapja nem tudja anyagilag támogatni őket- szerzetes lett és a világ legkisebb bibliáját kell elkészítse. Ivana édesanyja egy bordélyházat vezet: a lányok várják a kuncsaftokat, közben nézik a meccset. Megfordul itt a csalódott Ciril, a nyugdíjas nőgyógyász, Ciril gengszter édesapja. Victor otthon ül, izgatottan nézi a meccset önjelölt filmrendező barátjával. A meccs olyan izgalmas, hogy megfeledkezik a gyermekéről, akit a pelenkázóra tett le. Victor felesége, Nutela a bordélyházban dolgozik, Filomen, a filmrendező édesapja, a nyugdíjas nőgyógyász éppen Nutela-ért fizet...
bővebb infó