A Gyilkos Médium
Robert De Niro „vendégszereplésével” készült a Red Lights, ami azt jelenti, hogy minden idők egyik legnagyobb színészét egy kisebb, de ijesztő szerepben alkalmazzák, úgy, hogy jól mutasson a trailerben, és eléggé félelmetes karakternek tűnjön. De nemcsak De Niro mutat furcsán ebben a spanyol filmben, hanem Sigourney Weaver is, aki egy olyan tudósnőt alakít, akinek az a specialitása, hogy leleplezi a paranormális jelenségekkel operál csalókat.
Ilyen kisebb leleplezésekkel indít a film, amikkel telik az idő, de annyira nem köti le az ember figyelmét. A történet De Niro karakterének az elkapására hegyeződik ki, ki kell deríteni, hogy a 30 éve visszavonultan élő, vak és állítólag életveszélyes médium valóban csaló-e, vagy rendelkezik természetfeletti képességekkel. Ha a nézőt amúgy nem érdeklik az ilyenféle para-dolgok, meglehetősen unalmasnak fogja találni Murphy és Weaver jövés-menését, amit rendre nagy hangeffektekkel aláfestett ijesztegetős jelenetrészek szakítanak meg.
A forgatókönyvet a rendező írta, Rodrigo Cortes, de nem tudjuk elképzelni, mi fogta meg a producereket ebben a sztoriban, mert a sorozatos üres ijesztegetéseken kívül nem sok minden történik a filmben, egészen a végkifejletig, ami viszont egyrészt elég érthetetlen, másrészt nem túl csattanós.
Cillian Murphy egyébként mindent megtesz azért, hogy kellően izgalmas legyen a film, vagy legalábbis az ő karaktere, de minden igyekezete ellenére utólag egy egysíkú, egypatronos történetnek látjuk a Gyilkos Médiumot.
A misztikum világában mozgó történetek gyakran sülnek el jól, bár igaz, hogy konkrétan paranormális akciókkal foglalkozó filmet keveset láttunk, de az is igaz, hogy ez nem a jobbak közül való. Cortes-nek (akinek a nevéhez az Élve Eltemetve c. Ryan Reynolds-os egyszereplős film kötődik) nem sikerült egy eléggé érdekfeszítő történetet összehoznia, a 3 nagy név és jó színész jelenléte sem tudja elvinni a filmet, ha nincs benne egy izgalmas történetmag és alapfeszültség, hiába a sok robbanás és csattanás, egy idő után ellankad a figyelmünk. Lehet, hogy legközelebb nem kellene Cortes-re bízni a következő filmjének a megírását is, jobb lenne, ha megelégedne a rendezéssel...