|
Nyilván
"cheezy", de jól mûködik Gubás Gabi fuvolázós
jelenete, amikor bemutatja, hogy õ is tud Jazzt 3 Azt, mindenesetre
nehéz elfelejteni. A pályaudvaros jelenet annyira jó,
hogy még Friderikusz Sándor a mostani show-jában is
elõadott egy hasonlót. OK, hogy a kamera-kocsi sínje
belátszik a képbe, de még a Krisztus utolsó
megkísértésébe is becsúszott egy belógó
mikrofon, pedig azt Scorseese rendezte. A film legeslegutolsó képe
hibátlan, (ne izgulj, nem mondjuk el mi az), és leginkább
azért, mert fölcsillantja a második rész lehetõségének
reményét az abszolút felvidámult nézõben.
Nagyon jó a konyha-jelenet, amikor Gubás Gabi valami
õsmagyar kaját lebbent fel az alufólia alól,
aznap nézte ki a szakácskönyvbõl. A szerelmi-háromszög
hajókirándulás csak simán pompás, ez
a jelenetet ezekkel a hibátlan színészekkel még
színházban sem volna semmi megnézni. Nagyon jó,
ahogy Bodó Viktor megsimogatja a régi autóját,
és ahogy a két srác ágyon fekve vitázik,
az sem semmi. Ja, és Geszti Péter egyetlen rövid |
|
jelenete, amikor próbálja lenyúlni Gubás Gabit,
szintén nagyon ott van. A film tökéletes dialógusokkal
dolgozik, holtbiztos, hogy még tanulni is lehet belõle, hiszen
a legmodernebb és leg-coolabb magyar dialektust beszélik
benne, és úgy, hogy nem kamu-szleng, hanem eredeti. Ilyen
szövegeket eddig csak nagyon elröppent és nagyon kreatív
film-szinkron fordítók révén hallhattunk, és
csakis a legkomolyabb amerikai filmek magyar szinkronjaként.
FOLYT. |