vissza az oldalra
 Nyilván "cheezy", de jól mûködik Gubás Gabi fuvolázós jelenete, amikor bemutatja, hogy õ is tud Jazzt 3 Azt, mindenesetre nehéz elfelejteni. A pályaudvaros jelenet annyira jó, hogy még Friderikusz Sándor a mostani show-jában is elõadott egy hasonlót. OK, hogy a kamera-kocsi sínje belátszik a képbe, de még a Krisztus utolsó megkísértésébe is becsúszott egy belógó mikrofon, pedig azt Scorseese rendezte. A film legeslegutolsó képe hibátlan, (ne izgulj, nem mondjuk el mi az), és leginkább azért, mert fölcsillantja a második rész lehetõségének reményét az abszolút felvidámult nézõben. Nagyon jó a konyha-jelenet, amikor Gubás Gabi valami  õsmagyar kaját lebbent fel az alufólia alól, aznap nézte ki a szakácskönyvbõl. A szerelmi-háromszög hajókirándulás csak simán pompás, ez a jelenetet ezekkel a hibátlan színészekkel még színházban sem volna semmi megnézni. Nagyon jó, ahogy Bodó Viktor megsimogatja a régi autóját, és ahogy a két srác ágyon fekve vitázik, az sem semmi. Ja, és Geszti Péter egyetlen rövid  Gubás Gabi Jazz-t nyom, Jobb oldalon a rendező, Sas Tamás jelenete, amikor próbálja lenyúlni Gubás Gabit, szintén nagyon ott van.  A film tökéletes dialógusokkal dolgozik, holtbiztos, hogy még tanulni is lehet belõle, hiszen a legmodernebb és leg-coolabb magyar dialektust beszélik benne, és úgy, hogy nem kamu-szleng, hanem eredeti. Ilyen szövegeket eddig csak nagyon elröppent és nagyon kreatív film-szinkron fordítók révén hallhattunk, és csakis a legkomolyabb amerikai filmek magyar szinkronjaként. FOLYT.