Pohárnok
Gergő a
filmművészeti főiskolán a mester-évét végzi, a Kalózok társoperatőre.
Hazai Attila író, regényei a Cukor Kékség, (92), Szilvia szüzessége, /novellák/- (95), Budapesti skizo, (97),és egy drámája is megjelent, Barbara menekülése, BTL szövegíróként dolgozik.. Együtt csinálták, együtt rendezték a Cukorkékséget. A vonal végén Pohárnok Gergely: Szia, azt szeretnénk megtudni, hogyan jött be a képbe a Balatonszelet, elég jól hangzik, hogy Csoki támogatja a filmet, amiben központi szerepet játszik az édesség .. Szóval, hiányzott valamennyi pénz? Sok hiányzott, a laborral megállapodtunk valami összegben, hogy kapunk valami kedvezményt. Még akkor is hiányzott volna pénz, de aztán a kedvezményt is másképp értelmezték, és akkor meg már nagyon sok hiányzott. És akkor az Attila megkereste a Balatonszeletet, és megnézték, és mondták, hogy hajlandóak támogatni a Cukorkékséget. Milyen volt az, hogy egyik percben a 200 milliós Kalózokban vagy a kamera mögött, a másikban pedig az 1,5 milliós Cukorkékséget forgatod? Vicces volt, nem volt az a hatalmas stáb, világosítók, semmi, gyakorlatilag ketten voltunk az Attilával, meg egy hangmérnök fiúval .. Reé Balázzsal? Balázs két napot volt, 90%-ban Zányi Tamás volt a hang. Hogy jön létre egy ennyire kispénzű film? Általában arra redukálódott a forgatás, hogy öszehozzuk az embereket, meg a technikát, és akkor nagyon gyors felvételekkel, és minimál helyzetből próbáltuk elérni a kívánt eredményt |