vissza az oldalra
Pohárnok Gergő a filmművészeti főiskolán a mester-évét végzi, a Kalózok társoperatőre. 
Hazai Attila író, regényei a Cukor Kékség, (92), Szilvia szüzessége, /novellák/- (95), Budapesti skizo, (97),és egy drámája is megjelent, Barbara menekülése, BTL szövegíróként dolgozik.. Együtt csinálták, együtt rendezték a Cukorkékséget. 
A vonal végén Pohárnok Gergely:
Szia, azt szeretnénk megtudni, hogyan jött be a képbe a Balatonszelet, elég jól hangzik, hogy  Csoki támogatja a filmet, amiben központi szerepet játszik az édesség ..  Szóval, hiányzott valamennyi pénz?
Sok hiányzott, a laborral  megállapodtunk valami összegben, hogy kapunk valami kedvezményt. Még akkor is hiányzott volna pénz, de aztán a kedvezményt is másképp értelmezték, és akkor meg már nagyon sok hiányzott. És akkor az Attila megkereste a Balatonszeletet, és megnézték, és mondták, hogy hajlandóak támogatni a Cukorkékséget.
Milyen volt az, hogy egyik percben a 200 milliós Kalózokban vagy a kamera mögött, 
a másikban pedig az 1,5 milliós Cukorkékséget forgatod?
Vicces volt, nem volt az a hatalmas stáb, világosítók, semmi, 
gyakorlatilag ketten voltunk az Attilával, meg egy hangmérnök fiúval .. 
Reé Balázzsal?
Balázs két napot volt, 90%-ban  Zányi Tamás volt a hang. 
Hogy jön létre egy ennyire kispénzű film?
Általában arra redukálódott a forgatás, hogy öszehozzuk az embereket, meg a technikát, és akkor nagyon gyors felvételekkel, és minimál helyzetből próbáltuk elérni a kívánt eredményt