2009-03-08
Tomer Sisley - Largo Winch Budapesten
Budapesten kezdte a Largo Winch reklámkörútját Tomer Sisley, a fiatal francia szÃnész, akirõl kiderült, az életben még sokkal helyesebb és kedvesebb, mint Largo Winch-ként.
A sajtótájékoztató úgy zajlott, hogy a jelen
levõk közül senki sem látta még a filmet, kivéve az egy Steiner Kristóf kérdezõt, aki viszont jó kérdésekkel oldotta fel a helyzetet. A 34 éves Tomer Sisley vidáman üldögélt a kérdezõ és a tolmács között, akit késõbb ki is iktatott, mondván, úgyis mindenki tud angolul, és tényleg.
Egy csomó dolgot megtudtunk róla, azon kÃvül, hogy a Largo Winch az elsõ igazi "nagy filmes" fõszerepe. Tehát: 4 nyelven beszél (franciául, angolul, németül és héberül,
családi körben a hébert használja), azért maradt a pályája elején Franciországban, mert nem volt elég pénze Los Angeles-ben élni, és olcsóbb volt számára Párizsban elindÃtani a karrierjét. Stand up komikusként kezdte a pályáját, és nagyon sikeres volt benne.
Tulajdonképpen ez tette ismertté azok szemében, akik késõbb szerepet ajánlottak neki.
A Largo Winch-re 5 hónapot készült, amiben kemény edzések és nyelvtanulás (szerb) is benne volt. Õ csinálta meg a film veszélyes kaszkadõr jeleneteit is, Ãgy például azt is, ahol egy magas szikla szélérõl zuhan le. Ahogy Tomer elmondta, annyira profin készültek fel a jelenetre, hogy nem eshetett semmi baja, de ha csak úgy vágott volna bele az ugrásba, vagy a harci jelenetekbe, tutira belehalt volna. Nagyon élvezte a forgatást, és tényleg nem azért mondja, mert ez Ãgy szokás szÃnész-körben, de valóban csodás volt számára olyan szÃnésznõvel dolgozni, mint Kristin Scott Thomas.
A film
egy nagyon népszerû képregénybõl készült, amit Franciaországban mindenki ismer - kivéve õt. Õ akkor olvasott bele, amikor úgy volt, hogy találkozik Jerome Salle fiatal rendezõvel (Anthony Zimmer) a film miatt, és meglepte, mennyire valóságos történetet talált benne. Szerinte a Largo Winch egy mese (nem akciófilm) egy srácról, akinek nincs családja, az egyetlen ember, akit ismer, az apja, és az õ elvesztésével indul a film. Mint kiderült a szavaiból, nagyon komolyan veszi a hivatását, azt mondja, a szÃnészet a munkája, és igyekszik a legjobban csinálni - ha bárhova meghÃvnák, hogy reklámozza a filmjét, elmenne, mert õt ezért is fizetik. Budapesten is járt már, 4 évvel ezelõtt, és akkor el volt bûvölve az épÃtészetünktõl.
Érdekesnek találja, hogy ahhoz képest, hogy francia szÃnész (zsidó és jemeni szülõktõl, berlini születéssel), a szÃnész példaképei (pl. Peter Ustinov) nem franciák, és a filmek sem azok általában, amik inspirálják. Ahogy elmondta, õ nem francia módra látja a szÃnészetet, a szÃnész mesterséget.
A jövõbeli terveirõl annyit tudtunk meg, hogy hetente olvas el jó scripteket, és már van egy projekt, amin dolgozik az egyik barátjával. Még okosabbak lettünk azzal az
információval, hogy a barátnõje, akitõl tavaly született egy kislánya, már a felesége, mi pedig leszûrtük egyfajta végkövetkeztetésként, hogy Tomer Sisley nemcsak szép, de igazán közvetlen és kedves fickó is, aki megnyerõen komolyan veszi a munkáját (aznap este szinte a legvégig ott volt a Largo-partin, ahol mindenkivel trécselt, fotózkodott és barátkozott), és a barátságos-szimpatikus hozzáállása és profizmusa szép jövõt sejtet számára a filmek világában. Drukkolunk neki, mert jó srác és jó szÃnész.

Egy csomó dolgot megtudtunk róla, azon kÃvül, hogy a Largo Winch az elsõ igazi "nagy filmes" fõszerepe. Tehát: 4 nyelven beszél (franciául, angolul, németül és héberül,

Tulajdonképpen ez tette ismertté azok szemében, akik késõbb szerepet ajánlottak neki.
A Largo Winch-re 5 hónapot készült, amiben kemény edzések és nyelvtanulás (szerb) is benne volt. Õ csinálta meg a film veszélyes kaszkadõr jeleneteit is, Ãgy például azt is, ahol egy magas szikla szélérõl zuhan le. Ahogy Tomer elmondta, annyira profin készültek fel a jelenetre, hogy nem eshetett semmi baja, de ha csak úgy vágott volna bele az ugrásba, vagy a harci jelenetekbe, tutira belehalt volna. Nagyon élvezte a forgatást, és tényleg nem azért mondja, mert ez Ãgy szokás szÃnész-körben, de valóban csodás volt számára olyan szÃnésznõvel dolgozni, mint Kristin Scott Thomas.
A film

Érdekesnek találja, hogy ahhoz képest, hogy francia szÃnész (zsidó és jemeni szülõktõl, berlini születéssel), a szÃnész példaképei (pl. Peter Ustinov) nem franciák, és a filmek sem azok általában, amik inspirálják. Ahogy elmondta, õ nem francia módra látja a szÃnészetet, a szÃnész mesterséget.
A jövõbeli terveirõl annyit tudtunk meg, hogy hetente olvas el jó scripteket, és már van egy projekt, amin dolgozik az egyik barátjával. Még okosabbak lettünk azzal az
