2010-07-31
Jennifer Aniston parfümjét az emlékei ihlették
Jennifer Aniston a napokban dobta piacra a saját fejlesztésû, és végülis a saját neve alatt futó parfümjét, amirõl azt nyilatkozta, hogy az "illat-emlékeinek személyes könyvtárán" alapul.
A 41 éves színésznõ a múlt héten mutatta be elsõ
parfümjét a londoni Harrods üzletben, és elmesélte, hogy a Kaliforniában töltött fiatalabb éveinek emlékei inspirálták, amikor a szakemberekkel kikevertette az illatot.
Így mesélt a Stylist magazinnak errõl: "Igazán izgalmas folyamat volt, és csak azért tartottam érdekesnek elkészíteni, mert hagyták, hogy én is részt vehessek benne. Azt akartam, hogy ez a parfüm az illat emlékeim személyes tárháza legyen. Kaliforniában nõttem fel, és kifejezetten emlékszem a jázmin illatára, amikor nyári estéken illatozott. Szerintem az óceán illata egyike az élet legfelemelõbb érzéki élményeinek."
Aniston kb. 20 hónapot dolgozott a parfüm kialakításán, csendben, majdnem titokban,
de a koncepció, ami mentén gondolkodott (olyan parfüm kikeverése, mintha nem is lenne plusz illat az emberen, egy természetes, egyszerû finom illat, amirõl elsõre nem is lehet biztosan tudni, hogy egy parfüm teszi), az nagyon szimpatikus volt, úgyhogy valószínûleg sokan fogják megvenni 35 dolláros kisebb kiszerelésû parfümöt (30 ml), illetve az 50 dolláros 85 ml-es nagyobb üveges verziót is.
Aniston azt mondta, hogy olyan illatot szeretne, ami "szexi és tiszta...virágos, de nem nem túl virágos illat".
Az új parfüm nevén is sokáig gondolkodtak a készítõk, felmerült az Echo név is, de a színésznõ állítólag a kezdetektõl hajlott az Aniston névre is. Aztán a majdnem végleges verzióban
"Lolavie" lett, de aztán a bemutatás elõtti utolsó pillanatokban átcserélték végül Jennifer Aniston-ra a nevét. (Így közvetlenebbül hathat a színésznõ hírességének ereje a parfüm eladásában, plusz állítólag a Lolavie-t nem értették a megkérdezettek, hogy mit jelent.) Egyébként a Lolavie-t úgy fordítják, hogy kb. "nevetni az életen", ami jelzi az alkotója (Aniston) szabadságát, romantikus, de laza hozzáállását az élet dolgaihoz.
Aniston a parfüm reklámkampányához készíttetett egy fekete-fehér fotósorozatot magáról, amin majdnem meztelen volt, vagyis inkább csábítóan meztelennek tûnt, de mégsem.
A színésznõt legközelebb októberben láthatjuk a Sejtcserés Támadás c. filmjében.

Így mesélt a Stylist magazinnak errõl: "Igazán izgalmas folyamat volt, és csak azért tartottam érdekesnek elkészíteni, mert hagyták, hogy én is részt vehessek benne. Azt akartam, hogy ez a parfüm az illat emlékeim személyes tárháza legyen. Kaliforniában nõttem fel, és kifejezetten emlékszem a jázmin illatára, amikor nyári estéken illatozott. Szerintem az óceán illata egyike az élet legfelemelõbb érzéki élményeinek."
Aniston kb. 20 hónapot dolgozott a parfüm kialakításán, csendben, majdnem titokban,

Aniston azt mondta, hogy olyan illatot szeretne, ami "szexi és tiszta...virágos, de nem nem túl virágos illat".
Az új parfüm nevén is sokáig gondolkodtak a készítõk, felmerült az Echo név is, de a színésznõ állítólag a kezdetektõl hajlott az Aniston névre is. Aztán a majdnem végleges verzióban

Aniston a parfüm reklámkampányához készíttetett egy fekete-fehér fotósorozatot magáról, amin majdnem meztelen volt, vagyis inkább csábítóan meztelennek tûnt, de mégsem.
A színésznõt legközelebb októberben láthatjuk a Sejtcserés Támadás c. filmjében.