Reklámok
Már a címben is tükröződik a filmek alapkoncepciója: egy kedves és egyben vicces világot bemutatni, éspedig a kicsi árak világát, akik a Plus áruházaiban buliznak zárás után. A kicsi árak tulajdonképpen testet öltött árak (szemekkel, lábbal és kezekkel ellátott narancssárga színű árak), akik általában 9-esre végződnek, és akik éjszaka, zárás után mindenféle mulatságokat űznek a bezárt Plus áruházakban.
Az egyik spot arról szól, hogy a kicsi árak bújócskáznak éjszaka a különféle termékek között. Főként gyümölcsöket és zöldségeket láthatunk, amint a 119-es kicsi ár (ő az általános főszereplője ezeknek a reklámfilmeknek) körülöttük ad ki sejtelmes hangokat, miközben keresi az elbújt társait. Aztán ő és 3 társa együtt szólongatják a többieket, míg el nem érkezik a banánokhoz, akiket tulajdonképpen álmukból ébreszt fel. Ekkor egy reflektor-fénynyaláb esik a banánpárosokra, és ezzel mindenki hirtelen felébred, és közösen elkezdenek partizni: a kicsi árak és a zöldség-gyümölcsök. A vége: kívülről látjuk a bezárt Plus áruházat, és alatta a remekül sikerült szlogent halljuk: "kicsi árak, ez a Plus!".
A másik spotban három kicsi ár a főszereplő, a 249-es, a 119-es, illetve a 79-es: ők hárman csinálnak egy futóversenyt a pénztárbeli futószőnyegen. A film úgy kezdődik, hogy meghalljuk a jellegzetes dúdoló hangot, alatta pedig a zsivajgást, ami mintha tényleg valamiféle izgatott kis lények sokaságától származna. A hanggal együtt rögtön érkezik a kép is, ezúttal a "futóversenyes" cselekmény. A három fő ár melegít a futószőnyegen, a szintén kicsi ár bíró (ő is 249-es) indítja a versenyt egy jelzőpisztollyal, miközben a többi kicsi ár ott drukkol szélen a versenyzőknek. A vicces versenyt végül a 119-es nyeri (a többiek gratulálnak neki), tehát ő mehet át először a vonalkód-leolvasó piros fényen. Utána átmegy a másik két ár is, mindhárman külön hangokkal jelzik, hogy bár áramütésként éri őket a leolvasás, azért élvezik. A leolvasás után megjelenik a pénztárgépen a 3 áracska egymás után, majd látjuk összeadva is őket, és utána már azt látjuk, hogy a többi kicsi ár is ott táncol, ugrál, egyszóval bulizik a futókkal. És közben azt halljuk: "hmm, I like it (szeretem ezt)".
Az utolsó kép kívülről mutatja az egyik Plus áruházat, éjszaka, kivilágítva, hogy ezzel is alátámassza a már több meséből ismert "elszabadult játékok zárás után a játékboltban"-féle alaphelyzetet. Ez a gyerekeknek szóló városi legenda több mesében és filmben megjelent már, és arról szól, hogy amikor az éjszaka leszáll, és a gyerekek elalszanak, a játékok életre kelnek, és elkezdik a saját igazi működésüket az éj leple alatt. Ezt az ismert történeti elemet dolgozza fel a "Kicsi árak"-féle 2 spot, nagyon profi és humoros módon, és olyan hatásosan, hogy ezek után már nem tudunk úgy nézni a Plus áruházakra, hogy egyrészt ne jusson eszünkbe a kicsi árak aranyos zsivaj-hangja, másrészt a szlogen "Kicsi árak - ez a Plus!". És esténként kíváncsian kukkantunk be a sarki Plus-ba, hátha látunk egy-két kicsi árat élőben táncolni...