|
Sheryl
Sheryl Crow-nak mindenki a lábánál van elakadva, hogy milyen hosszú hi-tech combjai vannak. Minket meg a "Home"
vonzott ide, meg a "My favorite mistake" De szó se róla,
nagyon jól néz ki.
Tudja valaki, hol van Misssouri?
Sheryl is egyike azoknak, akik bedobbantottak a nagy „L.A."-be, hogy karriert
csináljanak, éppen 24 éves volt, 86-ban. Nemrég
fejezte be az egyetemet, és mivel a zeneszerzés és
elõadás mellé a tanári szakot is felvette,
általános iskolásoknak tanított zenét,
amíg nem jött a nagy költözködés, és
Los Angeles.
89 elején, a turné
után, kifacsarva, vagy fél évig szinte ki sem kelt
az ágyból, és nagyon depressziós volt. Persze,
ismét összekapta magát, és beindult a vokálozás,
sõt még olyan számok írásában
is részt vett társalkotóként, amiket olyan
fejek adtak elõ, mint Celine Dion. De a nagy átttörés
nem ebben a körben következett be, hanem amikor „producer Hugh
Padham" (aki Phil Collins, és Sting nevével csobbant bele
a szakmába egykor) hallotta Sherylt énekelni, ez már
tényleg komoly fordulat volt, csináltak egy demót,
amit Padgham szépen elvitt az A&A-hez. Csak sajna a demó
maga nem volt igazán jólsikerült, Sheryl túlságosan
hagyta, hogy a tapasztalt „vén róka" lõje be a stílust,
és így ugyanaz az A&A, akinél Sheryl jelenleg
profin és leszerzõdött minõségben fut,
akkor nemet mondott, vagyis nem jött össze.
Tehát keddenként
szorgalmasan zenéltek, írtak jópár számot,
és ezeket hozzácsapták Sheryl demó anyagaihoz.
Ilyen volt a „Leaving Las Vegas" is, aminek nem is véletlenül
ugyanaz a címe, mint a filmnek.
|
|
David Baerwald és a kibontakozásban lévõ John O’Brien (a film forgatókönyv-írója) ugyanis összehaverkodtak, és (Baerwaldnak nagyon tetszett a novella), és a nagy szám-írás közben Baerwald egyszerûen felvetette, hogy pl. így is kezdhetnének egy számot ..., senki nem sejtette, hogy késõbb mekkora jogi konfliktusok kerekedhetnek egy ilyenbõl. Crow számára
93 annak az éve, hogy végre megjelent egy albuma, õsszel,
Tuesday Night Music Club címen.
David Letterman „The late
show" -jába is meghívták. Ez a karrierjének
jót, a saját életének meg rosszat tett.
95-ben Sheryl és Bottrell
(a producer) hozzáláttak a második albumhoz,
Sheryl ekkor az õ „csaja" volt, viszont már nem sokáig,
leugrottak New Orleans-ba, és a projekt kellõs közepén
szakítottak. Sheryl maga kellett, hogy producelje az albumot.
A tavalyi karácsony mindenütt azt jelentette: James Bond, Sherylnek is. Megjelenik a filmben, plussz a fõcímzenét az õ nevén jegyzik. Ennél már tényleg nehéz sikeresebbnek lenni. (Csak az összehasonlítás kedvéért, a Sneaker Pimps pl. „Az Angyal"-ba szintén eléggé jó zenét csinált, de ez a jó zene csak épp hogy feltûnt menetközben, és nem is fizették ki õket rendesen). Tavasszal megjelent a "Home",
a nagyonszép roncsderbis videó, amiben Sheryl szeretné
otthon érezni magát a délies környezetben,
meg a vákumban.
Ezen felül, ha megkérdik
tõle, mi újság, azt feleheti, "szerepelni fogok egy
filmben",
|
|
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |