|
|
Tökéletes gyilkosság
Minõségi
mozi
|
Az Arnold és
Anne Kopelson neveket valami miatt könnyû megjegyezni.
Megnézed
a Végképp eltörölni-t, az Õrült várost,
Szökevényt, és már ennyi is elég, hogy
a házaspárt végképp megjegyezd magadnak. Alfred
Hitchcock nagyon sok filmet csinált, a Gyilkosság telefonhívásra
egy eléggé híres darab ezek közül, amit
Frederick Knott darabja nyomán hozott létre. Két verzió
közül választhatunk, az egyik, hogy Kopelson-ék
arra gondoltak, a nyolcvanas évek mûvész és
régi film -mánia hullámai után ismét
felnõtt egy generáció, amelyiknek el lehet adni a
jóöreg történetet, de elképzelhetjük
romantikusan is, hogy Andrew Davis az Úszó erõd és
a Szökevény rendezõje szerette volna
megcsinálni
a „megintcsak" jóöreg darabot -
Alfred
Hitchcock után szabadon, mert „szerinte a Hitchcock film tökéletes,
csak van még a történetben valami, amit eddig senki
nem hozott felszínre. Bármelyiket lehet választani,
mind a kettõnek jó a vége, éspedig az, hogy
a mozikba került a Perfect Murder.
Mi
személy szerint nagyon izgultunk, hogy megint megnézünk
egy filmet a Gwyneth miatt, vagy Mr. Andrew Davis miatt, és
hoppon maradunk. |
|
Az
eredmény azonban nagyon is pozitív lett, ami mindenképp
jó hír, és ráadásul mindenkinek! Hiszen
a US Marshals kábé annyival hozott kevesebb pénzt
a prodiknak, mint amennyivel kevésbé tetszet nekünk,
mint a Szökevény. Gwyneth pedig végre nem „csak"
egy híres-, hanem olyan filmben játszhatott, ami jó
is, és ez azért mindig számít megintcsak.
A
feliratok mindig mindent elárulnak. Nem mintha már nem lenne
késõ, de amikor megpillantod végre egy film elsõ
másodperceit, (általában a feliratokat), máris
megérzed, mire számíthatsz.
folyt. |