|
|
Az out
of sight nagyon jól idõzített film. Nem csak az, hogy
jól vannak benne megcsinálva a jelenetek, meg hogy úgy
klappol az egész, de amikor este tíztõl megnézted
a premier napján, a moziból kifelé valódi hóesésben
lehetett részed, és ez nem semmi, de tényleg. Amikor
késõbb visszagondolsz a filmre, szinte biztos , hogy a Detroitban
játszódó hóeséses szerelmes-jelenet
fog eszedbe jutni leginkább.
Másrészt
mindenki, és nem csak a "srácok" megpróbálja
azt a csettintõs trükköt a zippóval, ami megintcsak
egy finom dolog.
Gondoljunk
bele, barátunk, George Clooney mint karakter a lehetõ legelegánsabban,
és leggyorsabban van bemutatva a nézõknek, hogy milyen,
ahogy "ott" csettintget a zippójával. Álmodozó,
könnyen veszi az életet, elegáns, nagyon barátságos,
amolyan "álom-férfi", akinek még nem keményedett
meg a szíve, és úgy tekint az életre, hogy
minden sikerülhet neki.
Elõbb-utóbb
minden ember megtapasztalja, vagy magától rájön,
hogy a világ nem az, aminek látszik, Clooney nem valami mezei
"looser"-t alakít, hanem a loosereknek egy eléggé
kifinomult formáját, egy "90%-os" embert, akinek akár
össze is jöhetett volna.
A
film elején nagyon ügyesen és vér nélkül
intéz el egy bankot, csak a parkolóban nem indul be |
|
Az év
legkellemesebb filmje |
az
az átkozott kocsi (amit éppen akkor tulajdonított
el), jöhet a börtön, ahol megint ügyesen feltalálja
magát. A film gyakorlatilag három nagyon profi jelenetre
épül, amik azért nagyon-nagyon profik, mert noha sem
veled, sem senkivel nem fog megtörténni, mégis mi sem
könnyebb, mint beleképzelni magunkat.
Forgalmazza
a UIP DUNAFILM |
|