Ez a klip egy olyan digitális alkotás, ami nem bántja a szemed, és egyszerűségénél fogva felszabadít. Annyira felszabadít, hogy a biológia tanároknál (gondoljuk) meg tud majd gyűlni a bajuk a skacokkal, akiket az emberi fejlődés fázisairól kérdeznek, mert olyan mondatok szerepelhetnek, mint "és akkor bemegy a városba, vesz egy burgert, majd eldobja, ..". A klip legeleje sikerült a legszebbre, az a mély kék ősóceán nagyon impresszív, a grafikusok munkája is ennél az epizódnál lehetett a legkönnyebb, (mert egyszerű a hátér). Az evolúció ábrázolása teljesen frappáns, de ezen felül stílus, sőt gondolkodás formáló is. Minden generációt az izgat, hogy "mi a pálya", hogyan viszonyulnak ahhoz, amiben vannak", hogyan gondolnak az egészre, és milyen stílusban, humorosan, cinikusan, stb.
Ez a videó (kicsit) belemarkolva a 70-es évek üde és egyszerű látásmódjába, és abból viccesen merítve rendes filmszerű benyomást ad arról, ahogyan Fatboy és az ő zenéjének nagyon sok élvezője hogyan néz ki a fejéből. Külön kellemes benne (ez már mélyen a mostani évtized stílusa), hogy semmi ellen nem irányul, ugyanakkor mindent egy darab viccként észlel. A klip a You've come a long way baby c. albumról származik.
Fatboy Slim egy kitalált név, mint a DJ-k nél, (és mint az újságíróknál is), igazi neve Norman Cook. Housemartins, Pizzaman, Beats International, Freakpower, Mighty Dub Katz, ezek a nevek jelentik a Fatboy történelmet. Mindegyikük Norman egy-egy énje, kivéve a Housemartins-t, ami egy rendes kis brit zenekar volt Norman életében, és akikkel való szakítása után tért meg DJ-nek. A sokféle név -ahogy mondja- jót tett a zenéjének, mert nyugodtan elszakadhatott bármikor a név által jelölt stílustól, ha olyanja volt, egyszerűen keresve egy másik nevet. A legsikeresebb negyven album között 6 különböző néven szerepeltek évekig a zenéi (Angliában). Fatboy Slim 63-ban született, igazi pop-művész, a zene Quentin Tarantino-ja, és ha már pop, akkor legyen kövér, a pop a popularitásból jön, és Norman Cook érezhetően mindig komoly ambíciókat táplált a nagy-népszerűség irányában. Olyan main-stream zenét csinál, amit teljesen vad, és fura dolgokkal "szennyez", tulajdonképpen saját magával. A You've come a long way baby-n például 5 percig megy egy loop "Fatboy Slim is fucking in heaven" szöveggel. A zenei mixeit, remixeit alternaívnak csak csúfolni lehet, mert a legprofesszionálisabb eszközökkel operál, és a zenékről is mindent tud, vagyis saját maga is egy pro.
Nem is csoda, kábé 15 éve van porondon Brighton-i barátunk, noha (ha be kell vallani) a mi figyelmünk kábé a "Praise you" c. klip megjelenésekor fordult komolyra, ekkor tudatosult bennünk, hogy ez a Fatboy nagyon is létezik. Ekkor már beugrott az előző látható "robbantós" klipje is, a Gangster Trippin c. szám, ami egy klotyóval kezdődik, majd egy egész lakást levegőbe röpítenek, teljes részletességgel, szoba, konyha, fürdőszoba, gardrobe, stb. A dolog szépsége, hogy rendes igazi robbanásokat használtak, amik a környéket, a Londoni Pinewood Studio (ahol James Bond-okat szoktak forgatni) parkolójában autó-ablakokat törtek be, pl. Fatboy-ét. A videót Roman Coppola rendezte, és a világ legegyszerűbb koncepciója szolgált alapul a forgatáshoz: "felrobbantani a cuccokat". A praize egy régi Jazz énekesnő és Broadway-balett-táncosnő 25 éves lemezéről került elő. A hölgy neve Camille Yarbrough, a szám eredeti címe "Take your praize". Camille Yarbrough egyébként határozottan örült, hogy Fatboy így befuttatta a számot, azt mondta, hálás Fatboy-nak. Tavalyi komolyabb remixei a Brimful of Asha - a Cornershoptól, amit ingyen csinált meg, csakhogy kapjon egy kópiát, a jogokkal, amit használhat, mint DJ, és a Beastie Boys Body moving-ja. 97-es CD-je a "Better living through chemistry", amihez a Chemical Brothersnek is volt köze, hiszen ők noszogatták, hogy csinálja már meg.